Компанія з виробництва джинсового одягу Levi’s представила кампанію «Live in Levi’s».
В основі кампанії лежить короткий ролик «The Floor is Yours», який відображає суть танцю як засобу змін та прогресу.
Він розповідає про групу друзів, які опинилися в пастці монотонності повсякденного життя, але, коли одна смілива душа наважується вирватися на волю, весь світ змінюється.
«Levi’s був, є і завжди буде цією неофіційною уніформою прогресу, тому ця ідея, що прогрес, як ми його визначаємо, — це рух на краще», — сказав Кенні Мітчелл, директор з маркетингу бренду Levi’s в Levi Strauss & Co.
Особливістю цієї кампанії є #LevisOpenCall — можливість для танцюристів з усіх верств суспільства та з усіх куточків світу стати частиною нового ексклюзивного фільму у партнерстві з продюсером, володарем премії «Греммі» та діджеєм Kaytranada.
Для участі у кастингу танцюристи віком від 18 років можуть опублікувати своє виконання певної хореографічної композиції в Instagram, використовуючи звук з навчального посту хореографа Шеррі Сілвер та додаючи хештег #LevisOpenCall. Вони також можуть надіслати відео на онлайн-портал. Звідти Сілвер та команда оберуть танцюристів, з якими буде знято фільм.
Кампанія була задумана та розроблена у партнерстві з рекламним агентством TBWA\Chiat\Day.
Ерін Райлі, виконавчий директор TBWA\Chiat\Day Los Angeles: «У категорії, яка досить сильно пов’язана з автентичністю та самовираженням, ми витратили багато часу на роздуми про душу цього бренду і про те, як ми можемо розкрити її таким чином, щоб бути вірними спадщині Levi’s, але при цьому зробити її неодмінно сучасною… Так ми дійшли до цієї ідеї щодо прогресу — що життя полягає не в тому, щоб спостерігати, а в тому, щоб діяти».
Переважно диджитал та соціальна кампанія підтримується потужною зовнішньою рекламою по всій Європі та Азії, а також друкованими виданнями Condé Nast.