Ролик Levi’s розповів про танець як рушій змін та прогресу
25 Бер 2024, 12:09

Ролик Levi’s розповів про танець як рушій змін та прогресу

Компанія з виробництва джинсового одягу Levi’s представила кампанію «Live in Levi’s».

В основі кампанії лежить короткий ролик «The Floor is Yours», який відображає суть танцю як засобу змін та прогресу.

Він розповідає про групу друзів, які опинилися в пастці монотонності повсякденного життя, але, коли одна смілива душа наважується вирватися на волю, весь світ змінюється.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=6SCQ2buJcwc&list=TLGGdPQfxlyGc_EyNTAzMjAyNA

«Levi’s був, є і завжди буде цією неофіційною уніформою прогресу, тому ця ідея, що прогрес, як ми його визначаємо, — це рух на краще», — сказав Кенні Мітчелл, директор з маркетингу бренду Levi’s в Levi Strauss & Co.

Особливістю цієї кампанії є #LevisOpenCall — можливість для танцюристів з усіх верств суспільства та з усіх куточків світу стати частиною нового ексклюзивного фільму у партнерстві з продюсером, володарем премії «Греммі» та діджеєм Kaytranada.

Для участі у кастингу танцюристи віком від 18 років можуть опублікувати своє виконання певної хореографічної композиції в Instagram, використовуючи звук з навчального посту хореографа Шеррі Сілвер та додаючи хештег #LevisOpenCall. Вони також можуть надіслати відео на онлайн-портал. Звідти Сілвер та команда оберуть танцюристів, з якими буде знято фільм.

Кампанія була задумана та розроблена у партнерстві з рекламним агентством TBWA\Chiat\Day.

Ерін Райлі, виконавчий директор TBWA\Chiat\Day Los Angeles: «У категорії, яка досить сильно пов’язана з автентичністю та самовираженням, ми витратили багато часу на роздуми про душу цього бренду і про те, як ми можемо розкрити її таким чином, щоб бути вірними спадщині Levi’s, але при цьому зробити її неодмінно сучасною… Так ми дійшли до цієї ідеї щодо прогресу — що життя полягає не в тому, щоб спостерігати, а в тому, щоб діяти».

Переважно диджитал та соціальна кампанія підтримується потужною зовнішньою рекламою по всій Європі та Азії, а також друкованими виданнями Condé Nast.

Розкажіть друзям про новину