У рамках кампанії соціальної відповідальності під гаслом «Найкращий водій — це той, хто не п’є, якщо тільки це не Heineken 0.0» пивна компанія разом з креативним агентством LePub Mexico за підтримки Publicis Groupe Mexico звернулась до свого бренд-амбасадора та автогонщика Чеко Переса з проханням взяти участь в унікальному соціальному експерименті.
Кампанія має на меті підвищити обізнаність про важливість правильного вибору водія, демонструючи, що найкращий водій — це той, хто ніколи не п’є, якщо тільки це не Heineken 0.0.
У відео Чеко Перес зіграв роль водія таксі. Пасажири, впізнавши його, одразу ж помітили, що він п’є пиво за кермом. Коли з’ясувалось, що це безалкогольне пиво Heineken 0.0, всі зрозуміли, що відбувається і зітхнули з полегшенням.
«Головна мета кампанії — донести важливий меседж про відповідальне споживання. Цією колаборацією ми демонструємо, що розваги та відповідальність можуть йти пліч-о-пліч. Ми хотіли мати найкращого водія в Мексиці, щоб продемонструвати, що найкращий водій — це той, хто не п’є за кермом», — сказала Марта Гарсія, віце-президентка з маркетингу Heineken Mexico.
«Як професійний гонщик Формули-1, я дуже радий співпрацювати з Heineken 0.0 для популяризації відповідального споживання алкоголю. Крім того, зйомки відео стали неймовірним досвідом, який подарував мені справжні моменти спілкування з моїми шанувальниками. Я впевнений, що подібні кампанії з цінним посланням — це той тип контенту, який ми повинні продовжувати створювати», — сказав Чеко Перес.
За допомогою цієї кампанії Heineken разом з LePub Mexico прагне не лише підвищити обізнаність про небезпеку вживання алкоголю за кермом, але й надихнути людей приймати більш безпечні та відповідальні рішення.
Обираючи найвидатнішого гонщика Мексики, Heineken хоче підкреслити, що вживання алкогольних напоїв за кермом є неприйнятним і несе в собі багато ризиків, незалежно від того, хто перебуває за кермом.