Остання кампанія мережі кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts показала, що єдиним святковим враженням, яке може конкурувати з відкриттям різдвяного подарунка, може бути відкриття коробки з пончиками.
З початком метушливого святкового сезону Dunkin’ Donuts представив кампанію «Unboxing», щоб нагадати глядачам, що потрібно знайти час, щоб отримати просту насолоду від коробки пончиків.
Зворушлива реклама, створена у співпраці з креативною агенцією Leo Burnett, передає суть свят через веселі моменти із людьми, які жадібно зазирають до коробок, наповнених смачними пончиками. Від широко розплющених очей дітей до самого Санта-Клауса — всі зачаровані непереборною привабливістю ласощів.
Глядачі також помітять класичне звучання джинглу «Everybody Loves a Donut», створеного студією Beacon Street Studios.
Робота над роликом розпочалася після того, як минулого тижня Dunkin’ представив нове святкове меню, до якого увійшли ситні Hash Browns та Cookie Butter Cold Brew, а також інші лімітовані пропозиції.
Рекламний ролик буде транслюватися в лінійному телебачення, стримінг та соціальних мережах, а також будуть запущені додаткові матеріали кампанії, такі як реклама поза домом із зображенням лімітованих святкових коробок Dunkin’, контент у TikTok, наприклад, про будні пончика на знімальному майданчику, а також кастомні медіакомпоненти в Twitch та Pinterest.