Ролик Dunkin’ Donuts показав радість кожного, хто заглядає у коробку з пончиками
09 Лис 2023, 10:38

Ролик Dunkin’ Donuts показав радість кожного, хто заглядає у коробку з пончиками

Остання кампанія мережі кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts показала, що єдиним святковим враженням, яке може конкурувати з відкриттям різдвяного подарунка, може бути відкриття коробки з пончиками.

З початком метушливого святкового сезону Dunkin’ Donuts представив кампанію «Unboxing», щоб нагадати глядачам, що потрібно знайти час, щоб отримати просту насолоду від коробки пончиків.

Зворушлива реклама, створена у співпраці з креативною агенцією Leo Burnett, передає суть свят через веселі моменти із людьми, які жадібно зазирають до коробок, наповнених смачними пончиками. Від широко розплющених очей дітей до самого Санта-Клауса — всі зачаровані непереборною привабливістю ласощів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=6VfrDf9EZ7w&ab_channel=Dunkin%27

Глядачі також помітять класичне звучання джинглу «Everybody Loves a Donut», створеного студією Beacon Street Studios.

Робота над роликом розпочалася після того, як минулого тижня Dunkin’ представив нове святкове меню, до якого увійшли ситні Hash Browns та Cookie Butter Cold Brew, а також інші лімітовані пропозиції.

Рекламний ролик буде транслюватися в лінійному телебачення, стримінг та соціальних мережах, а також будуть запущені додаткові матеріали кампанії, такі як реклама поза домом із зображенням лімітованих святкових коробок Dunkin’, контент у TikTok, наприклад, про будні пончика на знімальному майданчику, а також кастомні медіакомпоненти в Twitch та Pinterest.

Розкажіть друзям про новину