Застосунок для знайомств Hinge відомий як такий, що можна видалити. Але що відбувається з пухнастою іконкою програми після того, як вона видаляється і зникає? Вона потрапляє в ніщо інше, як у потойбічне життя.
Ролик зобразив маскота застосунку, який потрапив до потойбічного світу після свого видалення. Там він зустрів Оракула, який аналізує кожну успішну пару, що врешті-решт призвела до його загибелі. Проте, коли перед дверима з дистанційним управлінням з’явилась черга з успішно видалених маскотів, Оракул вирішила взяти справу в свої руки, щоб дати їм додатковий поштовх до їхнього останнього пристанища.
Роль Оракула зіграла актриса і комедійна акторка Патті Гаррісон, відома за ролями в таких серіалах, як «Думаю, тобі варто піти з Тімом Робінсоном» і «У пошуку».
Кампанія була створена агенцією Wieden+Kennedy Portland з урахуванням потреб покоління Z та молодих людей, які шукають знайомств.
«Designed to be deleted» втілює в життя мету Hinge — змусити людей вийти з додатку, оскільки Хінджі — наша пухнаста ікона застосунку — живе, щоб померти, — говорить Джекі Янтос, директор з маркетингу Hinge. — Це весело — святкувати реальні історії кохання пар з Hinge, і ми сподіваємося, що ролики принесуть трохи радості та натхнення людям на їхньому шляху до знайомств».
Рекламна кампанія «Designed to Be Deleted» вперше вийшла у 2019 році. Нинішній реліз знаменує собою п’яту глобальну ітерацію.
Кампанія включає короткометражні та повнометражні відеоролики, які демонструються у США, Канаді, Великобританії та Австралії.
Прем’єра роликів відбулася 9 квітня на YouTube та в різних соціальних мережах, а потім протягом квітня вони були запущені на стримінгових платформах. Кампанія триватиме до початку літа.