Ролик дейтинг-застосунку показав, що відбувається з його маскотом після видалення програми
12 Кві 2024, 16:38

Ролик дейтинг-застосунку показав, що відбувається з його маскотом після видалення програми

Застосунок для знайомств Hinge відомий як такий, що можна видалити. Але що відбувається з пухнастою іконкою програми після того, як вона видаляється і зникає? Вона потрапляє в ніщо інше, як у потойбічне життя.

Ролик зобразив маскота застосунку, який потрапив до потойбічного світу після свого видалення. Там він зустрів Оракула, який аналізує кожну успішну пару, що врешті-решт призвела до його загибелі. Проте, коли перед дверима з дистанційним управлінням з’явилась черга з успішно видалених маскотів, Оракул вирішила взяти справу в свої руки, щоб дати їм додатковий поштовх до їхнього останнього пристанища.

Роль Оракула зіграла актриса і комедійна акторка Патті Гаррісон, відома за ролями в таких серіалах, як «Думаю, тобі варто піти з Тімом Робінсоном» і «У пошуку».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була створена агенцією Wieden+Kennedy Portland з урахуванням потреб покоління Z та молодих людей, які шукають знайомств.

«Designed to be deleted» втілює в життя мету Hinge — змусити людей вийти з додатку, оскільки Хінджі — наша пухнаста ікона застосунку — живе, щоб померти, — говорить Джекі Янтос, директор з маркетингу Hinge. — Це весело — святкувати реальні історії кохання пар з Hinge, і ми сподіваємося, що ролики принесуть трохи радості та натхнення людям на їхньому шляху до знайомств».

Рекламна кампанія «Designed to Be Deleted» вперше вийшла у 2019 році. Нинішній реліз знаменує собою п’яту глобальну ітерацію.

Кампанія включає короткометражні та повнометражні відеоролики, які демонструються у США, Канаді, Великобританії та Австралії.

Прем’єра роликів відбулася 9 квітня на YouTube та в різних соціальних мережах, а потім протягом квітня вони були запущені на стримінгових платформах. Кампанія триватиме до початку літа.

Розкажіть друзям про новину