Ролик дейтинг-застосунку показав, що відбувається з його маскотом після видалення програми
12 Кві 2024, 16:38

Ролик дейтинг-застосунку показав, що відбувається з його маскотом після видалення програми

Застосунок для знайомств Hinge відомий як такий, що можна видалити. Але що відбувається з пухнастою іконкою програми після того, як вона видаляється і зникає? Вона потрапляє в ніщо інше, як у потойбічне життя.

Ролик зобразив маскота застосунку, який потрапив до потойбічного світу після свого видалення. Там він зустрів Оракула, який аналізує кожну успішну пару, що врешті-решт призвела до його загибелі. Проте, коли перед дверима з дистанційним управлінням з’явилась черга з успішно видалених маскотів, Оракул вирішила взяти справу в свої руки, щоб дати їм додатковий поштовх до їхнього останнього пристанища.

Роль Оракула зіграла актриса і комедійна акторка Патті Гаррісон, відома за ролями в таких серіалах, як «Думаю, тобі варто піти з Тімом Робінсоном» і «У пошуку».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія була створена агенцією Wieden+Kennedy Portland з урахуванням потреб покоління Z та молодих людей, які шукають знайомств.

«Designed to be deleted» втілює в життя мету Hinge — змусити людей вийти з додатку, оскільки Хінджі — наша пухнаста ікона застосунку — живе, щоб померти, — говорить Джекі Янтос, директор з маркетингу Hinge. — Це весело — святкувати реальні історії кохання пар з Hinge, і ми сподіваємося, що ролики принесуть трохи радості та натхнення людям на їхньому шляху до знайомств».

Рекламна кампанія «Designed to Be Deleted» вперше вийшла у 2019 році. Нинішній реліз знаменує собою п’яту глобальну ітерацію.

Кампанія включає короткометражні та повнометражні відеоролики, які демонструються у США, Канаді, Великобританії та Австралії.

Прем’єра роликів відбулася 9 квітня на YouTube та в різних соціальних мережах, а потім протягом квітня вони були запущені на стримінгових платформах. Кампанія триватиме до початку літа.

Розкажіть друзям про новину