Ролик Citroën зруйнував міф про те, що електромобілі можуть дозволити собі лише багаті
04 Чер 2024, 10:40

Ролик Citroën зруйнував міф про те, що електромобілі можуть дозволити собі лише багаті

Бренд електромобілів Citroën представив новий рекламний ролик, натхненний часами Французької революції та популярним серіалом Netflix «Бріджертони».

У ролику «The Revolution Has Begun» заможна еліта насолоджується післяобідньою вечіркою в саду, однак група викрадачів проникає в один з будинків і прямує до гаража, де припарковані автомобілі Citroën ë-C3.

Під пісню Девіда Бові «Suffragette City» розгортається епічна сцена погоні, коли група тікає з місця злочину на автомобілях, а відвідувачі вечірки мчать за ними на конях, щоб не дати машинам спричинити ще більше руйнувань.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Власники електромобілів витрачають набагато менше в довгостроковій перспективі, заощаджуючи на витратах на пальне, але купівля електромобіля коштує дорого, через що він набув репутації автомобіля, який можуть собі дозволити лише багаті.

Citroën разом з агенцією BETC Paris та кінорежисером Фредріком Бондом руйнує це уявлення, роблячи свій ë-C3 більш доступним для всіх — всього за 23 300 євро (близько 25 300 доларів) або 99 євро (близько 108 доларів) на місяць.

За допомогою цієї реклами компанія сподівається розпочати «революцію» на ринку, змінивши парадигму і зруйнувавши стигму, що електромобілі призначені лише для багатих.

«Новий ë-C3 — це революційний продукт, який вперше пропонує доступну, високоякісну електричну мобільність для всіх. Це продукт, який заслуговує на яскраву, вражаючу та візуально приголомшливу кампанію, прикрашену фантастичним саундтреком», — зазначив віцепрезидент Citroën з маркетингу та комунікацій Федеріко Гойрет.

У «найбільш кінематографічний спосіб» BETC Paris і Бонд підкреслили, що водіння електромобіля більше не обмежується елітою.

Розкажіть друзям про новину