11 Кві 2024, 16:52

Ролик бренду побутової техніки довів, що прилади можуть пережити своїх власників

Прилади настільки довговічні, що можуть просто пережити своїх власників. Це послання лежить в основі нової кампанії бренду побутової техніки Beko «The Beko Inheritance».

Ця інноваційна кампанія, що стартує на ринках Європи та Близького Сходу, має на меті захопити аудиторію унікальним поєднанням креативу, гумору та серйозного послання, що лежить в основі.

В основі кампанії лежить ролик, знятий агенціями VML Germany & UK, який показав суперечку родини щодо cпадщини, якою виявився холодильник Beko.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«У нашому прагненні піднести повсякденність ми усвідомлюємо цінність часу наших клієнтів. Наша кампанія виходить за рамки традиційної реклами. Це переконлива розповідь, яка резонує і приносить радість, занурюючи глядачів у світ, де процвітає творчість і шанується довговічна якість. Ми прагнемо зруйнувати категорію та викликати дискусію навколо нашої обіцянки довговічності», — говорить Акін Гарзанлі, директор з маркетингу компанії Beko.

Кампанія не зупиняється на фільмі, а активується за допомогою Додатку до свідоцтва про право на спадщину Beko, фізичного документа, що дозволяє його власнику офіційно передати свій побутовий прилад Beko своїм близьким.

«Надихає бачити, як бренд підтримує свою продукцію, як це робить Beko. І поєднувати це з відвагою сміливого сторітелінгу та створення історій. Ви відчуваєте якість у кожній деталі цієї захоплюючої співпраці між клієнтом, агентством та партнерами по виробництву!» — говорить Бас Корстен, глобальний креативний директор з інновацій у VML.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео