«Робимо, бо любимо»: українська мережа супермаркетів представила нове позиціонування
12 Жов 2023, 16:55

«Робимо, бо любимо»: українська мережа супермаркетів представила нове позиціонування

За час свого існування компанія NOVUS багато досягла, пройшла різні трансформації, відкрила багато нових напрямків, змінилась на рівні самоусвідомленння, але ще ніколи про це не говорила публічно. І саме зараз настав час про це розповісти. Але в межах попереднього позиціонування, де головною обіцянкою було те, шо «NOVUS — вартий довіри», робити це було не зовсім зручно. 

Тож, певний час команда досліджувала себе як компанію, спілкувалася зі співробітниками на місцях, і після креативного брейнштормінгу з’явилося нове позиціонування, яке повністю відповідає баченню мережі NOVUS як українського бізнесу. 

«Перш за все зміниться наш фірмовий стиль. Тепер ми будемо виглядати трохи по-новому. Зміниться також наш стиль комунікації з клієнтами — він буде більш емоційнішим, відвертішим і трішки з інтелектуальним гумором. Вперше ми чітко визначемо себе у взаємодії з нашими клієнтами. Раніше ми цього ніколи не робили. 

Важливо розуміти, що люди завжди мають певні асоціації з брендом, незалежно від того чи керується цей процес маркетологом, чи ні. Частково так відбувалося і з нашими клієнтами, вони деякою мірою самостійно визначали те, яким є NOVUS. Зараз ми хочемо розповісти їм, якими ми є насправді. Ми хочемо розвіяти міф про те, що NOVUS має серйозний нордичний характер, адже це не так. Ми вміємо проявляти емоції, бути відкритими, вміємо жартувати і любити», — ділиться директор з маркетингу мережі NOVUS Максим Бєлов.

Перш за все, це вираження тих змін, які вже відбулись всередині компанії, а також бажання по-новому комунікувати з аудиторією. 

У новому позиціонуванні NOVUS стає ближчим, відвертішим, емоційнішим. 

«Зараз ми знаходимось на етапі розвитку, коли ми готові публічно сказати, що ми “Робимо, бо любимо!”. І тут трактування любові дуже широке. Ми проявляємо почуття через свою справу, через відносини з партнерами, через свою турботу про співробітників та клієнтів. Ми, які і раніше, залишаємось на території довіри, але ми пішли далі і почали говорити про свої почуття. Це як у людських стосунках: спочатку виникає симпатія, потім довіра, і лише потім — глибоке почуття любові. Дуже важливо, що це позиціонування народилося всередині нашої команди. Тобто це відбулось природньо для нас», — додає Максим Бєлов.

Розкажіть друзям про новину