За час свого існування компанія NOVUS багато досягла, пройшла різні трансформації, відкрила багато нових напрямків, змінилась на рівні самоусвідомленння, але ще ніколи про це не говорила публічно. І саме зараз настав час про це розповісти. Але в межах попереднього позиціонування, де головною обіцянкою було те, шо «NOVUS — вартий довіри», робити це було не зовсім зручно.
Тож, певний час команда досліджувала себе як компанію, спілкувалася зі співробітниками на місцях, і після креативного брейнштормінгу з’явилося нове позиціонування, яке повністю відповідає баченню мережі NOVUS як українського бізнесу.
«Перш за все зміниться наш фірмовий стиль. Тепер ми будемо виглядати трохи по-новому. Зміниться також наш стиль комунікації з клієнтами — він буде більш емоційнішим, відвертішим і трішки з інтелектуальним гумором. Вперше ми чітко визначемо себе у взаємодії з нашими клієнтами. Раніше ми цього ніколи не робили.
Важливо розуміти, що люди завжди мають певні асоціації з брендом, незалежно від того чи керується цей процес маркетологом, чи ні. Частково так відбувалося і з нашими клієнтами, вони деякою мірою самостійно визначали те, яким є NOVUS. Зараз ми хочемо розповісти їм, якими ми є насправді. Ми хочемо розвіяти міф про те, що NOVUS має серйозний нордичний характер, адже це не так. Ми вміємо проявляти емоції, бути відкритими, вміємо жартувати і любити», — ділиться директор з маркетингу мережі NOVUS Максим Бєлов.
Перш за все, це вираження тих змін, які вже відбулись всередині компанії, а також бажання по-новому комунікувати з аудиторією.
У новому позиціонуванні NOVUS стає ближчим, відвертішим, емоційнішим.
«Зараз ми знаходимось на етапі розвитку, коли ми готові публічно сказати, що ми “Робимо, бо любимо!”. І тут трактування любові дуже широке. Ми проявляємо почуття через свою справу, через відносини з партнерами, через свою турботу про співробітників та клієнтів. Ми, які і раніше, залишаємось на території довіри, але ми пішли далі і почали говорити про свої почуття. Це як у людських стосунках: спочатку виникає симпатія, потім довіра, і лише потім — глибоке почуття любові. Дуже важливо, що це позиціонування народилося всередині нашої команди. Тобто це відбулось природньо для нас», — додає Максим Бєлов.