LinkedIn запустила нову рекламну кампанію для свого продукту підписки LinkedIn Premium, яка стала першою бренд-кампанією для цієї пропозиції.
Кампанія спрямована на те, щоб підкреслити переваги платної підписки на LinkedIn для того, щоб максимізувати перспективи в застосунку за допомогою преміум-функцій, які постійно розвиваються.
Три коротких ролики мають на меті висвітлити цей реальний кар’єрний досвід, а також «олюднити цінність LinkedIn Premium».
Перший ролик показав чоловіка, який протискується крізь аномально тісний офіс, перш ніж знайти роботу в іншому, просторому місці.
Другий ролик показав жінку, яка чекає на співбесіду в оточенні клонів, перш ніж запитати генеративну модель штучного інтелекту LinkedIn, як їй виділитися на тлі інших.
У третьому ролику жінка виступала перед аудиторією, яка сильно нудьгувала, що вона вирішила прослухати курс зі створення цікавих презентацій.
Це ще один спосіб продемонструвати деякі потенційно менш відомі переваги LinkedIn Premium, а оскільки 85% професіоналів у США розглядають можливість зміни кар’єри цього року, цілком можливо, що більше людей підпишуться на ці додаткові функції.
Нова рекламна кампанія LinkedIn триватиме до кінця березня через підключене телебачення, платні соціальні мережі та диджитал сервіси, онлайн-відео та креаторів.