У новій колаборації з брендом Rihanna Savage x Fenty виробник денім-одягу Diesel перетворився на жіночу білизну та одяг для сну. Наразі колекція охоплює кілька товарів для чоловіків та жінок, включаючи унісекс, за ціною від $30 до $90.
Лімітована капсула поєднує в собі гостру естетику Diesel та бодіпозитивний етос Savage x Fenty. Обидва бренди цінують інклюзивність, що знайшло відображення в супровідній кампанії. Її придумали креативний директор Diesel Гленн Мартенс і засновниця Savage x Fenty Rihanna, а зображення створив фотограф Сальваторе Матараццо на пляжах Тоскани.
Кампанія зображує «вільний від осуду день під італійським сонцем, демонструючи людей різного віку, типів фігури, статі та етнічної приналежності, які почуваються впевнено у своєму вбранні».
Колекція Diesel and Savage x Fenty вирізняється принтами з ажурної сітки та фольги у фірмовому червоному відтінку. Прихильність Diesel до потертого деніму проявляється у принтах в техніці тромплей, а бюст’є, панчохи до стегон, бюстгальтери, труси і боді включають флоковану сітку, вигорілий оксамит і камуфльоване еластичне мереживо. Кожна річ прикрашена кобрендовим логотипом Diesel та Savage x Fenty.
Колекцію вже можна придбати в деяких ритейл-магазинах Diesel і Savage x Fenty, а також онлайн на сайтах брендів.