Рекламне оголошення KFC у Великій Британії було заклеєно компанією Birds Eye, яка виробляє готові альтернативи м’ясним продуктам.
Агентство McCann London створило білборд для бренду, який ніби наклеєний на постер KFC і просить людей відмовитись від відра з куркою на користь їх нового продукту Green Cuisine на рослинній основі.
На знімку видно верхню частину курячих відер KFC і слово «Finger», а банер Green Cuisine каже: «Це не обов’язково має бути курка, щоб вам захотілося облизати пальці». Насмілива реклама спрямована на підвищення інтересу до курячих оладок на рослинній основі.
Felt cute, might ̶g̶e̶t̶ ̶s̶u̶e̶d̶ delete later. @KFC_UKI #WelcomeToThePlantAge #KFC pic.twitter.com/A0fZmOq3f8
— Green Cuisine (@greencuisine) September 1, 2022
Акція є частиною кампанії бренду «Welcome to the Plant Age», у рамках якої було представлено серію короткометражних фільмів, в яких дитина із власної точки зору розповідає про переваги вживання рослинної їжі.
«Welcome to the Plant Age» було запущено після того, як компанія виявила, що люди, як і раніше, опираються зміні свого раціону на основі включення альтернатив м’яса на рослинній основі. Ель Баркер, директор з маркетингу Green Cuisine, заявила, що багато людей відчули, що перехід на веганські альтернативи не має для них значення.
Сміливий крок з реклами однієї з найвпливовіших мереж фаст-фуду у суспільстві був творчим кроком, спрямованим на заохочення флекситарної дієти серед людей, показуючи їм, що рослинна їжа потенційно може бути такою ж смачною, як відро курки від KFC.