Реклама в іграх: можливості та виклики роботи з Roblox як рекламним інструментом
13 Лют 2025, 12:04

Реклама в іграх: можливості та виклики роботи з Roblox як рекламним інструментом

Реклама в іграх — це майбутнє, яке вже настало! UM зробив прорив у цифрових комунікаціях, запустивши першу в Україні рекламну кампанію у Roblox — платформі з понад 70 мільйонами щоденних активних користувачів.

У цій статті ділимось досвідом та інсайтами про можливості та виклики роботи з Roblox як рекламним інструментом.

Що таке Roblox

Roblox — це онлайн-платформа для створення ігор і соціального спілкування, що дозволяє користувачам створювати свої світи, взаємодіяти з іншими та проводити час у віртуальному просторі. Платформа має глобальну популярність серед дітей, підлітків і молодих дорослих.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламні формати в Roblox

Рекламні можливості в Roblox знаходяться в стадії Бета тестування та постійно оновлюються. На поточний момент пропонують три напрями кампанії:

Awareness (CPM модель)

Рекламні кампанії для збільшення впізнаваності бренду. Можливий формат — статична графіка або відео до 30 секунд.

Video View (CPV модель)

Оплата за перегляди відео. Перегляд зараховується після 15-ї секунди. Актуально для брендів, які хочуть досягти високої частоти контакту. Наразі цей тип кампанії доступний для обмеженого кола рекламодавців і більше не доступний для більшості рекламодавців. На щастя, ми встигли отримати цей досвід.

Visits (CPC модель)

Реклама, що спрямовує на віртуальні проєкти всередині Roblox. Наприклад, Forever21 створив магазини у світі Shop City, де користувачі стають керівниками магазинів. В цьому типі кампаніії доступні такі формати:

  • Sponsored Experience — текстово-графічні оголшення на домашній сторінці або на сторінці рекомендацій;
  • Search Experience — текстово-графічні оголшення на сторінці результатів пошуку;
  • In-Experience Portal — графічне оголошення, що з’являється над дверима, які телепортують користувачів у ваш досвід

💡 Важливо: Варто зазначити, що вихід за рамки додатку — неможливий. Жоден тип кампанії не має функції кліку, по якому користувач може перейти на вашу посадкову сторінку за межі Roblox. Awareness та Video View кампанії не мають функцію кліка в принципі.

Унікальна аудиторія

Однією з головних переваг реклами в Roblox є доступ до аудиторії, яку важко охопити іншими каналами.

  • Хто ця аудиторія
    Рекламний кабінет дозволяє налаштовувати таргетинг на вікові сегменти: 13-17, 18-24, 25+. Хоча молодші сегменти (<13 років) недоступні через політику платформи, наше дослідження показує, що близько 50% дітей віком 5-10 років грають у Roblox.
  • Таргетинг:
    • Географія: доступна лише Україна.
    • Стать: можна обирати для всіх, окрім сегмента 13-17 років (обмеження ЄС).
    • Жанри ігор, пристрої.
  • Час і лояльність:
    Користувачі проводять багато часу на платформі, що дозволяє досягати ефективної частоти показів.

Доступність та обмеження

Переваги:

  • Доступний поріг входу: мінімальні ставки є конкурентними.
  • Унікальна аудиторія.
  • Глобальне використання долара як основної валюти.

Виклики:

  1. Мовні обмеження: українська мова не підтримується, тож креативи мають бути англійською.
  2. Робота зі звуком: відео запускаються із вимкненим звуком (користувач вмикає звук самостійно).
  3. Обмежена аналітика: рекламний кабінет не надає багатьох базових метрик.
  4. Низький VTR, зокрема для CPV-кампаній.

Чи варто вкладатися в рекламу на Roblox

Наші перші кампанії показали, що платформа ефективна для брендів, які:

  • шукають інноваційні шляхи взаємодії з аудиторією;
  • працюють із молодими сегментами 13-24 років;
  • готові адаптувати креативи до специфіки платформи.

Попри обмеження, Roblox відкриває унікальні можливості для побудови знання та контакту з віртуальним поколінням. UM продовжуватиме розвивати цей напрямок і рекомендує платформу для сміливих та інноваційних брендів!

Розкажіть друзям про новину