Реклама у стилі фільму жахів розповіла про життя в дикій природі
02 Сер 2023, 14:42

Реклама у стилі фільму жахів розповіла про життя в дикій природі

Британський безкоштовний громадський телеканал Channel 4 доручив власному агентству 4creative показати небезпеки дикої природи для майбутнього шоу про виживання під назвою «Alone».

У рамках шоу одинадцять людей будуть закинуті у віддалену канадську пустелю та змагатися за те, щоб вижити якомога довше абсолютно самотужки. Хто залишиться останнім, той виграє приз у 100 тисяч фунтів стерлінгів.

У центрі кампанії – короткий ролик-кінотрюк, знятий від першої особи під звуки виття дикої природи.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реклама супроводжується шістьма постерами для зовнішньої реклами, які показують, як природа може перемогти людину. Постери використовують темний гумор і зображують такі сценарії, як споживання ядовитих ягід та укуси комах.

Напередодні запуску шоу «Alone» будуть запущені захоплюючі радіоролики та соціальні тизери, а YouTube-креатори Billythegoat, Darkest Man та Nella Rose проведуть ніч у лісі, щоб створити ексклюзивний контент для цієї платформи.

Шоу було створено під гаслом: «The Great Outdoors. You Can’t Beat it».

Розкажіть друзям про новину