Британський безкоштовний громадський телеканал Channel 4 доручив власному агентству 4creative показати небезпеки дикої природи для майбутнього шоу про виживання під назвою «Alone».
У рамках шоу одинадцять людей будуть закинуті у віддалену канадську пустелю та змагатися за те, щоб вижити якомога довше абсолютно самотужки. Хто залишиться останнім, той виграє приз у 100 тисяч фунтів стерлінгів.
У центрі кампанії – короткий ролик-кінотрюк, знятий від першої особи під звуки виття дикої природи.
Реклама супроводжується шістьма постерами для зовнішньої реклами, які показують, як природа може перемогти людину. Постери використовують темний гумор і зображують такі сценарії, як споживання ядовитих ягід та укуси комах.


Напередодні запуску шоу «Alone» будуть запущені захоплюючі радіоролики та соціальні тизери, а YouTube-креатори Billythegoat, Darkest Man та Nella Rose проведуть ніч у лісі, щоб створити ексклюзивний контент для цієї платформи.
Шоу було створено під гаслом: «The Great Outdoors. You Can’t Beat it».