Реклама Citroën переосмислила «Маленького принца»
17 Лип 2024, 17:55

Реклама Citroën переосмислила «Маленького принца»

Креативна агенція Marcel Paris та режисер Мартін Крейчі вивели автомобіль Citroën DS на абсолютно нове місце в рекламі, створивши рекламний ролик, який надихається класичною дитячою казкою Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц», переосмисливши улюблену історію для сучасної аудиторії.

80-секундний ролик вирізняється на тлі швидкого монтажу та яскравих візуальних ефектів сучасної реклами. Мрійливий фільм з емоційним закадровим голосом та романтичною музикою є сучасним, але водночас нагадує про минулу епоху в кінематографі.

Рекламний ролик віддає данину поваги вічним темам «Маленького принца», досліджуючи важливість уяви, дружби та краси природного світу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину