Реклама Citroën переосмислила «Маленького принца»
17 Лип 2024, 17:55

Реклама Citroën переосмислила «Маленького принца»

Креативна агенція Marcel Paris та режисер Мартін Крейчі вивели автомобіль Citroën DS на абсолютно нове місце в рекламі, створивши рекламний ролик, який надихається класичною дитячою казкою Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц», переосмисливши улюблену історію для сучасної аудиторії.

80-секундний ролик вирізняється на тлі швидкого монтажу та яскравих візуальних ефектів сучасної реклами. Мрійливий фільм з емоційним закадровим голосом та романтичною музикою є сучасним, але водночас нагадує про минулу епоху в кінематографі.

Рекламний ролик віддає данину поваги вічним темам «Маленького принца», досліджуючи важливість уяви, дружби та краси природного світу.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину