«Дитяча надія» — соціальна ініціатива, що вже понад 7 років допомагає українським лікарням отримувати сучасне медичне обладнання для лікування дітей із серцевими й онкологічними захворюваннями, важкими опіками та іншими критичними станами. Проєкт реалізується за підтримки абонентів Київстар і благодійної платформи dobro.ua. За час дії ініціативи зібрано понад 51 млн грн, а 74 медичні установи отримали фінансування.
Виклик
Попри вагомі результати, візуальна айдентика проєкту з плином часу не відображала його суть — турботу, тепло та надію. У просторі благодійних комунікацій, де більшість брендів виглядають формально, стримано, або з негативним емоційним забарвленням, «Дитяча надія» прагнула бути ближчою до дітей, абонентів та донорів.
Рішення
Ключовим кроком стало оновлення візуалізації для комунікацій ініціативи. Основою нового стилю стала трансформація логотипу Київстар — фірмова зірка перетворилась на квітку, що символізує турботу, м’якість та нове життя. Кожен напрям допомоги отримав власний колір-код:
- рожевий — онкологія;
- рожево-помаранчевий — кардіологія;
- помаранчевий — опіки;
- зелений — допомога дитячим реанімаціям.
Таким чином проєкт став більш персоналізованим і зрозумілим для аудиторії.
Ще одним важливим елементом стали нові бренд-персонажі «Старзіки». Це варіації зірок з більшою кількістю променів, які набувають емоційності: мають міміку, рух, усмішки, очі та навіть настрій. Вони передають емоції: радість, натхнення, турботу й підтримку.
Як виглядає оновлений візуальний стиль ініціативи — дивіться у відео.
Результат
Оновлена айдентика змінила сприйняття проєкту — він став впізнаваним, теплим і сучасним. А головне ближчим до тих, для кого створений: дітей, їхніх батьків, благодійників і партнерів.
Проєкт продовжує зростати і надихати.
Дитяча надія. Щоб історії продовжувались.