Американський виробник м’яса та холодної нарізки Oscar Mayer запустив національну кампанію «A Side of Bacon» у співпраці з мобільним оператором Раяна Рейнольдса Mint Mobile.
У ролику Рейнольдс пропонує споживачам придбати будь-який тримісячний тарифний план Mint Mobile та отримати купон на безкоштовний бекон Oscar Mayer, зазначаючи, що це «чудовий спосіб заощадити на молюсках, чеддері та хлібі».
Разом з Mint Mobile Oscar Mayer співпрацює з місцевим бізнесом в Атланті, Нью-Йорку та Флориді, щоб запропонувати споживачам безкоштовний бекон при покупці в тату-салонах, центрах підводного плавання, стоматологічних кабінетах та інших закладах.
Крім того, у всіх магазинах-партнерах кампанії розміщено креативну рекламу з QR-кодом, який дозволить покупцям додавати бекон Oscar Mayer до свого кошика для здійснення покупок у магазині.
Остання кампанія від Oscar Mayer знаменує собою розширення бренд-платформи «Keep it Oscar», яку компанія запустила у 2021 році, щоб підкреслити єдність та безтурботні веселощі.
Кампанія «A Side of Bacon» була розроблена агенцією Johannes Leonardo і додатково охоплюватиме зовнішню рекламу, соціальні мережі та партнерство з креаторами.