Раян Рейнольдс запропонував бекон в обмін на тарифний план
13 Гру 2023, 13:25

Раян Рейнольдс запропонував бекон в обмін на тарифний план

Американський виробник м’яса та холодної нарізки Oscar Mayer запустив національну кампанію «A Side of Bacon» у співпраці з мобільним оператором Раяна Рейнольдса Mint Mobile.

У ролику Рейнольдс пропонує споживачам придбати будь-який тримісячний тарифний план Mint Mobile та отримати купон на безкоштовний бекон Oscar Mayer, зазначаючи, що це «чудовий спосіб заощадити на молюсках, чеддері та хлібі».

Разом з Mint Mobile Oscar Mayer співпрацює з місцевим бізнесом в Атланті, Нью-Йорку та Флориді, щоб запропонувати споживачам безкоштовний бекон при покупці в тату-салонах, центрах підводного плавання, стоматологічних кабінетах та інших закладах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім того, у всіх магазинах-партнерах кампанії розміщено креативну рекламу з QR-кодом, який дозволить покупцям додавати бекон Oscar Mayer до свого кошика для здійснення покупок у магазині.

Остання кампанія від Oscar Mayer знаменує собою розширення бренд-платформи «Keep it Oscar», яку компанія запустила у 2021 році, щоб підкреслити єдність та безтурботні веселощі.

Кампанія «A Side of Bacon» була розроблена агенцією Johannes Leonardo і додатково охоплюватиме зовнішню рекламу, соціальні мережі та партнерство з креаторами.

Розкажіть друзям про новину