Потяг гарбузових спецій продовжує рухатися, і все більше брендів приєднуються до щорічного осіннього захоплення, яке Starbucks допоміг популяризувати 20 років тому. Але Aviation American Gin не збирається приєднуватися до цього потягу.
Щоб відсвяткувати Тиждень Неґроні, актор Раян Рейнольдс чітко висловив своє ставлення до напоїв зі спеціями з гарбуза у ролику бренду джину Aviation Gin.
Популярний у Starbucks напій з корицею вперше з’явився на ринку у 2003 році і є однією з найпопулярніших сезонних пропозицій бренду.
Ця реклама від Maximum Effort схиляється до негативного ставлення до гарбузових спецій, оскільки багато споживачів, хоча, звісно, не всі, втомилися від цього тренду.
«Я думаю, що втомитися можна від будь-якого продукту. Але лате з гарбузовими спеціями дивним чином стали свого роду культурною іконою. На відміну від багатьох продуктів, чесно кажучи, — сказала Брінна Ейлворд, виконавча креативна директорка Gut Toronto. — Вони нерозривно пов’язані з осінню, незалежно від того, любите ви їх чи ненавидите».
Реклама вказує на сайт, де можна знайти рецепти, список барів, які беруть участь у Тижні Неґроні, сувенірну продукцію та багато іншого. Тиждень Неґроні був започаткований журналом Imbibe у 2013 році як спосіб відсвяткувати цей коктейль і зібрати гроші на різні благодійні цілі. Зараз у ньому беруть участь тисячі закладів по всьому світу, і на сьогодні Тиждень Неґроні зібрав понад 4 мільйони доларів на різні цілі.