«Раптом це твоє»: кампанія розвінчує сумні спогади про «бабусин» чайний гриб
04 Тра 2023, 11:36

«Раптом це твоє»: кампанія розвінчує сумні спогади про «бабусин» чайний гриб

Останні роки все більше людей почали переходити зі споживання того, що просто смакує на те, що смакує + корисне. Часто трапляється так, що корисні трендові продукти сьогодення прийшли до нас з минулого, як от комбуча. Тільки раніше це був ну зовсім не найулюбленіший напій і називався він просто – чайний гриб. То як  розробити класну промо навіть для такого продукту з «усталеним іміджем», донести його цінність та здобути нову аудиторію? 

Робота над рекламною кампанією улюбленого бренду комбучі українців “eat easy” почалася ще у 2022-ому. Саме тоді креативники маркетингової агенції Айділерс відвідали офіс та виробництво, щоб зануритися в процес створення модного напою. Головною метою кампанії було залучення нової аудиторії до споживання комбучі.

Ресьорч показав, що великий відсоток людей навіть не куштував цей напій, а більшість має сумні спогади про “бабусин” чайний гриб. Аби змінити цю ситуацію, були розроблені ідея та меседж кампанії – «РАПТОМ ЦЕ ТВОЄ».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб привернути увагу споживача та більш ефективно донести повідомлення Айділерс розробили “хенгери”(«hanger» в перекладі з англ. «підвіска»), друковані рекламні листівки, що підвішуються до ручок дверей або чіпляються на горловину пляшки. Коли побачиш пляшку з написом «РАПТОМ ЦЕ ТВОЄ», на підсвідомому рівні спрацює почуття власності – одразу захочеться взяти та спробувати напій.

Ідею було втілено у рекламному ролику, головну роль в якому виконав відомий актор театру і кіно Андрій Лідаговський, відомий за участю у стрічці «Мої думки тихі». Він вдало втілив образ хлопця, якому все ніяк не щастить скуштувати комбучу, бо його випереджають найнепередбачуваніші персонажі.

У період з 2022 року компанія зробила ребрендинг, тож “eat easy” стає “Spraga”. Тому всі етикетки на пляшках та хенгерах були замінені за допомогою VFX-художників.

Розкажіть друзям про новину