«Рак не буде останнім, що мене тра*не»: у Британії заборонили рекламу про вплив раку на сексуальне життя
12 Січ 2024, 11:41

«Рак не буде останнім, що мене тра*не»: у Британії заборонили рекламу про вплив раку на сексуальне життя

Управління з рекламних стандартів Великої Британії (ASA) заборонило пікантну кампанію про інтимні стосунки після діагнозу раку. Ініціатива, створена інклюзивною організацією GIRLvsCANCER, яка об’єднує всіх, хто пережив і переживає рак, та рекламним агентством BBH London, була заборонена через її потенційно образливий зміст, особливо в місцях, доступних для дітей.

Новина за темою
«Рак не буде останнім, що мене тра*не»: кампанія показала вплив раку на сексуальне життя

Постер з яскравою фразою «Рак не буде останньою річчю, яка мене трахне» поєднується з інтимними фотографіями, що демонструють крупним планом жіночі тіла, зі шрамами та іншими деталями.

Незважаючи на позитивні наміри ініціативи, регуляторний орган ASA визнав посилання на слово на букву «F» та провокаційні зображення неприйнятними для публічного показу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У своїй відповіді рекламний наглядовий орган визнав мету кампанії та продуманий підбір візуальних засобів і мови. Він також визнав, що GIRLvsCANCER мала на меті представити реальний досвід жінок, які пережили рак, щоб привернути увагу до критично важливої проблеми, яку часто не беруть до уваги в основних дискусіях.

Однак вона зазначила, що пряме посилання на ненормативну лексику, хоча й відцензуровану, може образити широку аудиторію.

«Ми вважаємо, що слово «f*ck» настільки образливе, що його не слід використовувати або натякати на нього в рекламі, навіть якщо глядачі розуміють, що реклама має на меті підвищити обізнаність про досвід жінок, хворих на рак, — постановив ASA. — Ми також вважаємо, що в контексті реклами зображення було достатньо відверто сексуальним і могло образити глядачів».

Таким чином, ASA постановив, що реклама не повинна з’являтися в критикованій формі знову. Він також порадив GIRLvsCANCER забезпечити, щоб майбутні креативні зусилля не викликали масових образ і були належним чином спрямовані на цільову аудиторію.

Розкажіть друзям про новину