«Рак не буде останнім, що мене тра*не»: кампанія показала вплив раку на сексуальне життя
20 Жов 2023, 11:42

«Рак не буде останнім, що мене тра*не»: кампанія показала вплив раку на сексуальне життя

Інклюзивна організація GIRLvsCANCER, яка об’єднує всіх, хто пережив і переживає рак, з метою подолання стигматизації та створення змін, у партнерстві з маркетинговою агенцією BBH запустила провокативну кампанію, звертаючись до важливої, проте рідко обговорюваної, проблеми виживання людей, які живуть з раком і не тільки. Це — секс.

Половина населення протягом життя захворіє на ту чи іншу форму раку. Серед жінок, які захворіють на рак, менше третини отримують будь-яку інформацію про те, як діагноз або побічні ефекти лікування вплинуть на їхнє сексуальне життя. Не дивно, що 60% жінок, хворих на рак, кажуть, що відчувають сексуальну дисфункцію.

GIRLvsCANCER прагне привернути увагу до цієї проблеми, розпочавши розмову, яка протистоїть стигмі та ставить в центр уваги питання сексуального здоров’я та задоволення онкохворих жінок під час та після діагностики та лікування.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Провокаційна кампанія, спрямована на нормалізацію сексу та раку як теми, про яку можна говорити відкрито та відверто. У центрі кампанії — візуальна зовнішня реклама, яка зображує оголених жінок, які пережили рак, та потужною лінією: «Рак не буде останньою річчю, яка мене трахне».

Кампанія також підтримується трьома фільмами, у яких жінки розповідають про свій шлях боротьби з раком і заново відкривають свою сексуальність. Фільми зухвалі та сексуальні, але не відверті. Вони підривають традиційні наративи про рак і приводять до несподіваного (щасливого) фіналу.

Усі жінки, які знялися в рекламі та фільмах, хворіють або хворіли на рак. Сценарії фільмів були написані у тісній співпраці з ними, розповідаючи їхні історії таким чином, щоб вони були справжніми, відвертими та вірними їхньому досвіду.

Паралельно з роботою триватиме соціальна кампанія, а ілюстратори випустять власні інтерпретації концепції кампанії, які будуть розміщені в соціальних мережах GIRLvsCANCER.

Лорен Махон, засновниця GIRLvsCANCER: «Сексуальне здоров’я має бути частиною постійного рутинного лікування раку, але надання навчальних ресурсів для медичних працівників допомагає лише тоді, коли їхні пацієнти мають можливість поговорити на цю тему. GIRLvsCANCER розповідає про людину, яка пов’язана з діагнозом, і проливає світло на різноманітні способи, якими діагноз раку впливає на життя. Підхід BBH до цієї теми , безумовно, поставить її на порядок денний і допоможе зробити її менш табуйованою частиною лікування та одужання від раку».

Розкажіть друзям про новину