Глядачі Суперкубка обов’язково запам’ятають хоча б одну пісню, чи то з шоу у перерві між таймами чи з реклами. Цього року, однак, Uber сподівається, що аудиторія не зможе забути назву своєї програми членства Uber One.
Uber з’явиться на Суперкубку з рекламою Uber One, його членської програми, що об’єднує поїздки, доставку та продуктовий бізнес. Це усунення акценту для бренду, чиї два попередні ролики на Суперкубку просували Uber Eats.
У тизері головну роль зіграв хіп-хоп магнат Шон Джон Комбз чи P. Diddy, який знає дещо про створення мелодії, що запам’ятовується. Uber звернувся до репера з проханням вигадати хіт для Uber One.
Тизер Uber показаний під час Pro Bowl 5 лютого, церемонії вручення премії Grammy Awards 6 лютого та на чоловічих баскетбольних матчах NCAA, а потім 7 лютого напередодні Суперкубку буде запущено повний 60-секундний рекламний ролик.
Бренд заявив, що «глядачі можуть чекати більше забавних камео» у повнометражному ролику, який вийде в ефір під час другої рекламної паузи у другому кварталі гри.
«Як єдина глобальна компанія, яка допомагає вам піти куди завгодно і отримати будь-що, наша програма членства — найкращий спосіб заощадити. Ми хочемо, щоб люди пам’ятали про це, тому для реклами Суперкубку цього року», — йдеться у заяві Даніель Хоулі, глобального виконавчого креативного директора Uber. «Ми об’єднали деяких з найбільших хітмейкерів усіх часів з одним з найшанованіших продюсерів у грі, щоб допомогти Uber One здобути популярність».
Рекламу створило агентство Special US.
Реклама Uber 2021 року об’єднала персонажів фільму «Світ Вейна» з реперкою Cardi B. Минулого року він показав, як Uber Eats може доставляти більше, ніж просто їжу, з комедійним роликом, у якому знаменитості Гвінет Пелтроу та Дженніфер Кулідж кусають неїстівні предмети.