07 Лют 2023, 12:41

Пол Стенлі, Оззі Осборн та інші попросили офісних працівників забути термін «рок-зірка»

Характеристика «рок-зірка» у діловому світі зайшла надто далеко, згідно з роликом для Суперкубку компанії Workday, що спеціалізується на корпоративному програмному забезпеченні, в якому представлені справжні рок-зірки.

60-секундний рекламний ролик від Ogilvy, який транслюватиметься по всій країні протягом третьої чверті Великої гри 12 лютого, показав Оззі Осборна, Пола Стенлі з гурту Kiss, Гері Кларка-молодшого, Джоан Джетт та Біллі Айдола, кожен з яких демонструє, що означає бути справжньою рок-зіркою.

Workday стверджує, що обслуговує 60 мільйонів працівників у рамках своєї клієнтської спільноти, обслуговуючи понад 1450 організацій.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Співзасновник Kiss Пол Стенлі сказав: «Привіт, корпоративні типи. Ви перестанете називати один одного рок-зірками?».

Джоан Джетт запитала: «Чи знаєте ви, що потрібно, щоб стати рок-зіркою?». Ролик продемонстрував поведінку, необхідну для цієї кваліфікації.

Тема випливає з публікації компанії в Instagram минулого місяця перед випуском тизера до ролика для Суперкубку, в якому підписникам пропонувалося «відзначити #рокзірку, яка надихає вас» у коментарях. У пості також описувалися рок-зірки компанії як творці змін. Драйвери даних. Захисники майбутнього. Ті, хто беруться за виклики та ведуть до величі».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео