Характеристика «рок-зірка» у діловому світі зайшла надто далеко, згідно з роликом для Суперкубку компанії Workday, що спеціалізується на корпоративному програмному забезпеченні, в якому представлені справжні рок-зірки.
60-секундний рекламний ролик від Ogilvy, який транслюватиметься по всій країні протягом третьої чверті Великої гри 12 лютого, показав Оззі Осборна, Пола Стенлі з гурту Kiss, Гері Кларка-молодшого, Джоан Джетт та Біллі Айдола, кожен з яких демонструє, що означає бути справжньою рок-зіркою.
Workday стверджує, що обслуговує 60 мільйонів працівників у рамках своєї клієнтської спільноти, обслуговуючи понад 1450 організацій.
Співзасновник Kiss Пол Стенлі сказав: «Привіт, корпоративні типи. Ви перестанете називати один одного рок-зірками?».
Джоан Джетт запитала: «Чи знаєте ви, що потрібно, щоб стати рок-зіркою?». Ролик продемонстрував поведінку, необхідну для цієї кваліфікації.
Тема випливає з публікації компанії в Instagram минулого місяця перед випуском тизера до ролика для Суперкубку, в якому підписникам пропонувалося «відзначити #рокзірку, яка надихає вас» у коментарях. У пості також описувалися рок-зірки компанії як творці змін. Драйвери даних. Захисники майбутнього. Ті, хто беруться за виклики та ведуть до величі».