Вілл Феррелл керує електроавтомобілем у кінематографічній рекламі
06 Лют 2023, 17:10

Вілл Феррелл керує електроавтомобілем у кінематографічній рекламі

General Motors і Netflix об’єднали зусилля, щоб дати електромобілям ту сцену, на яку вони заслуговують, відображаючи зростаюче хвилювання суспільства з приводу повністю електричного майбутнього, починаючи з місця запуску «EVs On Screen».

У 2021 році GM запустила кампанію «Everybody In», продемонструвавши намір компанії очолити повністю електричне майбутнє, та запросила інших приєднатися до руху. GM електрифікує автомобільну промисловість, розробляючи електромобілі із спеціально розробленим передовим дизайном на базі платформи Ultium, що робить електромобілі доступними для всіх.

Netflix приєднався до руху і збільшуватиме присутність електромобілів у свої серіалах та фільмах, де це доречно, а також робить кроки для забезпечення більш стійкого виробництва.

«Ми хочемо зробити електромобілі відомими у стімінговому мовленні, щоб створити культуру електромобілів за допомогою розповіді історій, які включають досвід водіння та володіння електромобілем», — сказала директор з глобального маркетингу GM Дебора Вол. «Netflix — відмінний партнер завдяки переконливій розповіді компанії, прихильності до принципів сталого розвитку та послужному списку активних дискусій, що формують культурні тенденції. Ми єдині у створенні кращого та стійкішого майбутнього для нашого світу, оскільки ми залучаємо всіх до електромобілів».

У результаті партнерства Netflix підтримує та навчає креаторів, допомагаючи їм краще зрозуміти, як електромобілі можуть доповнювати та покращувати їх історії. Протягом наступного року, натхненні цим партнерством, електромобілі GM можна буде побачити у вибраних шоу та фільмах Netflix.

«У Netflix ми створюємо шоу та фільми, які можуть впливати на культуру та викликати змістовні розмови, — сказала директор з маркетингу Netflix Меріан Лі. «Знайте, що розваги можуть стимулювати фандом та надихати на нові знайомства. GM є культурним лідером в автомобільній промисловості, і ми пишаємося тим, що співпрацюємо з ними у їхніх зусиллях, посилюючи присутність електромобілів у наших шоу та фільмах».

У рамках розгортання цього стратегічного альянсу рекламний ролик, що демонструє прихильність обох компаній до більш стійкого майбутнього, буде показаний під час Суперкубку в неділю, 12 лютого. Шанувальники побачать, як Вілл Феррелл увійде у світ деяких з найбільших шоу та фільмів Netflix, включаючи «Армію мерців», «Гру кальмара» та інші. Креатив демонструє, як електромобілі відображатимуться на екрані, а також підкреслює широкий спектр електромобілів GM.

Розкажіть друзям про новину