Puma закликала вивільнити дику енергію, кайфуючи від бігу
20 Бер 2025, 16:52

Puma закликала вивільнити дику енергію, кайфуючи від бігу

Puma та adam&eveDDB запустили найбільшу на сьогоднішній день глобальну кампанію бренду, яка побудована навколо знаменитого кайфу бігунів. Гумористичний фільм кампанії «Go Wild», знятий режисером «Love Song» Елліоттом Пауером, підкреслюється піснею Afroman’s «Because I Got High». Це данина поваги бігунам, які відкривають для себе кайф бігу, і відходить від вже класичного формату жанру, в якому показують спортсменів та знаменитостей, натомість оспівує звичайних бігунів — бігунів, які рано прокидаються, бігунів з собакою, молодих мам, бігову громадськість.

Після запуску кампанія триватиме протягом 2025-26 років, висвітлюючи різні види спорту, зокрема баскетбол і футбол, та використовуючи ключові світові спортивні події. PUMA також запустить серію контенту, який пояснює Go Wild через історії амбасадорів бренду — Томмі Сміта у 1968 році, Усейна Болта у 2008 році, Мондо Дуплантіса у 2024 році, які знають, що означає бути диким.

Go Wild — це зміна в ідентичності бренду Puma, яка посилює його прагнення переосмислити «гру». Вона представляє спорт як форму самовираження, джерело задоволення та спосіб створення соціальних зв’язків. У світі, де спортивні досягнення — це лише перемоги, PUMA вирішила виділитися іншим баченням. Замість того, щоб поклонятися результатам, вона надихає людей вивільняти свою дику енергію через спорт.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«PUMA завжди втілювала це бачення, від піднятого кулака Томмі Сміта в 1968 році до вибуху радості Усейна Болта в 2008 році. Ми віримо, що велич починається зі сміливості бути собою, і ця філософія завжди керувала PUMA, резонуючи з молодим поколінням», — заявив Річард Тейссьє, глобальний віце-президент PUMA з питань бренду та маркетингу.

«Ми почали з того, що зрозуміли, що біг приносить задоволення, як ніщо інше. А це означає, що незалежно від того, наскільки це важко, ви ніколи не пошкодуєте про пробіжку. Кампанія «Go Wild» була створена на основі наймасштабнішого дослідження споживачів в історії бренду, що дозволило знайти для PUMA вільний простір на ринку, де продуктивність поєднується з радістю — незайняту територію, на якій PUMA має унікальну позицію», — додала Жюлі Легран, старший директор глобальної бренд-стратегії та комунікацій PUMA.

Розкажіть друзям про новину