Puma закликала вивільнити дику енергію, кайфуючи від бігу
20 Бер 2025, 16:52

Puma закликала вивільнити дику енергію, кайфуючи від бігу

Puma та adam&eveDDB запустили найбільшу на сьогоднішній день глобальну кампанію бренду, яка побудована навколо знаменитого кайфу бігунів. Гумористичний фільм кампанії «Go Wild», знятий режисером «Love Song» Елліоттом Пауером, підкреслюється піснею Afroman’s «Because I Got High». Це данина поваги бігунам, які відкривають для себе кайф бігу, і відходить від вже класичного формату жанру, в якому показують спортсменів та знаменитостей, натомість оспівує звичайних бігунів — бігунів, які рано прокидаються, бігунів з собакою, молодих мам, бігову громадськість.

Після запуску кампанія триватиме протягом 2025-26 років, висвітлюючи різні види спорту, зокрема баскетбол і футбол, та використовуючи ключові світові спортивні події. PUMA також запустить серію контенту, який пояснює Go Wild через історії амбасадорів бренду — Томмі Сміта у 1968 році, Усейна Болта у 2008 році, Мондо Дуплантіса у 2024 році, які знають, що означає бути диким.

Go Wild — це зміна в ідентичності бренду Puma, яка посилює його прагнення переосмислити «гру». Вона представляє спорт як форму самовираження, джерело задоволення та спосіб створення соціальних зв’язків. У світі, де спортивні досягнення — це лише перемоги, PUMA вирішила виділитися іншим баченням. Замість того, щоб поклонятися результатам, вона надихає людей вивільняти свою дику енергію через спорт.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

«PUMA завжди втілювала це бачення, від піднятого кулака Томмі Сміта в 1968 році до вибуху радості Усейна Болта в 2008 році. Ми віримо, що велич починається зі сміливості бути собою, і ця філософія завжди керувала PUMA, резонуючи з молодим поколінням», — заявив Річард Тейссьє, глобальний віце-президент PUMA з питань бренду та маркетингу.

«Ми почали з того, що зрозуміли, що біг приносить задоволення, як ніщо інше. А це означає, що незалежно від того, наскільки це важко, ви ніколи не пошкодуєте про пробіжку. Кампанія «Go Wild» була створена на основі наймасштабнішого дослідження споживачів в історії бренду, що дозволило знайти для PUMA вільний простір на ринку, де продуктивність поєднується з радістю — незайняту територію, на якій PUMA має унікальну позицію», — додала Жюлі Легран, старший директор глобальної бренд-стратегії та комунікацій PUMA.

Розкажіть друзям про новину