25 Січ 2023, 12:43

Принц Вільям та Кейт Міддлтон, Ріші Сунак та Чарльз ІІІ знялись для кампанії про рослинну їжу

Американський міжнародний бренд заморожених продуктів Birds Eye перетворив любителів овочів на деяких із найвідоміших громадських діячів Великобританії, серед яких прем’єр-міністр Ріші Сунак, принц та принцеса Уельські, король Чарльз III та королева-консорт.

В одній зі сцен глядачі бачать, як Вільям та Кейт читають скандальну автобіографію принца Гаррі, при цьому поглинаючи бургер.

Підроблену кампанію було створено для просування нового асортименту на рослинній основі.

Авторка світлин, фотограф Елісон Джексон, сказала: «Моя робота полягає в тому, щоб висвітлювати уявне особисте життя громадських діячів за допомогою мистецтва. Це той погляд за дверима, який ми всі хочемо бачити».

«З моєю серією «Veganuary Re-imagined» легко уявити, що король Чарльз і королева Камілла захочуть додати до свого раціону більше рослинних страв, особливо з огляду на його прагнення до більшого усвідомлення довкілля. Або що прем’єр-міністр збереться на вечерю без м’яса зі своєю родиною, коли він відпочиває від управління країною. Або як Вільям та Кейт хотіли б насолодитися моментом для себе, щоб пообідати в ліжку та відпочити від напруженого графіка».

Вікторія Вествуд, керівниця відділу маркетингу компанії Green Cuisine у Великій Британії та Ірландії, додала: «Наша кампанія є забавною ілюстрацією того, що скорочення кількості м’яса, що споживається, не повинно бути таким складним. Вам не потрібно змінювати свій спосіб життя, щоб насолодитися асортиментом Green Cuisine; наша мета – дати людям можливість досліджувати, експериментувати та пробувати нове без шкоди для смаку».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео