30 Кві 2024, 10:43

Пропущені голи колумбійської футбольної команди конвертували у знижки на пиво

Згідно з останніми даними, оприлюдненими футбольним ентузіастом, відомим як Varsky Sports, колумбійська ліга вважається найменш «забивною» в Південній Америці — у середньому 16,8 пропущених голів за матч, що є розчаруванням для гравців, а також для палких уболівальників, які хочуть лише одного — відзначати голи своєї улюбленої команди.

Як офіційний (і культовий) спонсор команди, пивний бренд Aquila перетворив ці пропущені голи на можливості та принести радість уболівальникам, незважаючи на промахи.

Для цього бренд переробив рекламні носії, встановлені неподалік від воріт на полі, щоб перетворити їх на ворота, які є оптичною ілюзією. Таким чином, щойно удар потрапляв за межі воріт і пройшов через фейкові ворота Aquila, вболівальники отримували знижку від 5 до 35% на пиво.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео