Прасування тостів та обідній відпочинок: Jacquemus показав звичайний день працівників ательє
11 Лют 2025, 14:39

Прасування тостів та обідній відпочинок: Jacquemus показав звичайний день працівників ательє

Jacquemus не звикати до креативних маркетингових ходів, і його остання кампанія доводить, чому бренд продовжує встановлювати високу планку.

Для нової колекції La Croisière французький бренд об’єднався з Apple, щоб створити однохвилинний рекламний ролик, повністю знятий на iPhone 16 Pro Max.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений JACQUEMUS (@jacquemus)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик, знятий Симоном Порте Жакмюсом, в повній мірі використовує потужний зум телефону та демонструє звичайний день в ательє Jacquemus: тут прасують тости, грають у пасьянс на комп’ютері, готують попкорн у мікрохвильовій печі і лежать на ліжку в обідню перерву.

Ця кампанія не лише демонструє колекцію, але й підкреслює, як мобільний кінематограф змінює спосіб, у який бренди розкоші розповідають свої історії.

Розкажіть друзям про новину