Prada став найпопулярнішим брендом серед люксових фешен-брендів у четвертому кварталі 2022 року. Про це повідомляє щоквартальний рейтинг The Lyst Index.
Друге місце посів італійський будинок моди Gucci. На третій позиції бренд Moncler.
Успіх Prada пов’язаний із запуском першої колекції ювелірних виробів із переробленого золота. У нового покоління бренд також має попит. На це вплинула найпопулярніша американська зірка соцмережі TikTok Чарлі Д’Амеліо, яка стала обличчям колекції Prada Linea Rossa FW22.
Також у будинку моди відбулися кадрові зміни: Андреа Герра було призначено генеральним директором Prada Group. Зміна кадрів зачепила і італійський бренд Gucci: Алессандро Мікеле пішов з посади креативного директора.
Основне, що призвело бренд до успіху, — створення власного світу у метавсесвіті.
Але основне, що призвело бренд до успіху, — створення власного світу у метавсесвіті. Moncler слідом за Gucci запустив свої перші NFT в рамках святкування 70-річчя бренду. Також компанія анонсувала перезапуск проекту Moncler Genius на показі LFW (London Fashion Week).
Крім того, до десятки лідуючих брендів потрапили Miu Miu, Valentino, Bottega Veneta, Loewe, Dior, Dolce & Gabbana і Saint Laurent. Повний список дивіться тут.
Щоб знайти найпопулярніші продукти у світі, формула Lyst відфільтровує понад вісім мільйонів товарів за кількістю згадок у соціальних мережах разом із пошуковими запитами, переглядами сторінок, взаємодіями та продажами.