Новим креативним директором Gucci став Сабато де Сарно, якому доручили відродити стан бренду. Кар’єра де Сарно розпочалася в 2005 році з роботи у Prada. Крім цього, новий креативний директор Gucci працював у Dolce & Gabbana та Valentino.
Алессандро Мікеле залишив посаду креативного директора Gucci у 2022 році. На цій посаді він працював із 2015 року. Алессандро очолив зіркове відродження Gucci, узгоджуючи його з інклюзивними цінностями та енергією покоління Z, раптово пішов з компанії два місяці тому, як повідомляється, через небажання продовжувати агресивну стратегію високого зростання, яку вимагали від нього.
Де Сарно — маловідоме ім’я, але він прийшов до Gucci з престижним резюме. Він був ключовою фігурою у Valentino протягом останніх 13 років, протягом яких бренд трансформувався від уособлення старовинної елегантності до найпопулярнішого бренду в соцмережах, що має силу встановлювати тренди в усьому світі.
Перший натяк на відчуття Gucci де Сарно з’явився в момент оголошення. Сабато італійською означає «субота», а група Kering, до якої входить Gucci, опублікувала новину поза робочим тижнем, у суботу вранці.
Крім часу, де Сарно мало що видав у своїй заяві, яка супроводжується простим портретом, на якому він зображений зі схрещеними руками, без усмішки, з коротко підстриженим волоссям і в простому чорному светрі з круглим вирізом.