Постери, розміщені по всій Британії, зобразили людей у момент їх заїкання
21 Жов 2022, 15:51

Постери, розміщені по всій Британії, зобразили людей у момент їх заїкання

Багато людей, які заїкаються, стикаються з насмішками протягом усього свого життя, що змушує деяких намагатися це приховувати. Нова кампанія STAMMA (Британська асоціація людей, що заїкаються) намагається зняти сором з цієї проблеми і вивести її на світ, художньо зобразивши людей, що заїкаються.

Кампанія «It’s How We Talk», створена лондонським агентством VMLY&R, присвячена Міжнародному дню людей, що заїкаються, 22 жовтня і спрямована на те, щоб нормалізувати заїкання у культурі, яка зазвичай зображує його як щось, що потрібно лікувати, приховувати чи висміювати.

У кампанії представлені фотографії людей у ​​момент заїкання, зняті відомим фотографом-портретистом Девідом Вінтінером, чиї роботи виставлялися у Національній портретній галереї у Лондоні. Зображення будуть показані у зовнішній рекламі по всій Великій Британії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Існує також фільм для соціальних мереж, в якому люди, зображені на портретах, розповідають про свій досвід і спростовують деякі поширені непорозуміння про заїкуватість, такі як: «Я не п’яний» та «Я не чхаю». Вони закінчують словами: «Я так говорю».

Креативний директор VMLY&R London Даніель Ліах зняв фільм через продюсерську компанію Sticker Studios, а Бет Робертс із агентства Nomad була редактором.

«Було так приємно фотографувати людей, які заїкаються. Люди, які не заїкаються, часто не знають, як реагувати чи куди дивитися, коли говорить заїка. Я сподіваюся, що ці портрети змусять людей зупинитися і не відводити погляд», — йдеться у заяві Вінтінера. «У моменті є багато краси, коли хтось говорить заїкаючись».

Джейн Пауелл, виконавчий директор STAMMA, сказала, що люди, які заїкаються, як і раніше, дуже мало представлені в ЗМІ. Опитування, проведене організацією, показало, що 59% людей не можуть назвати персонажа з фільму чи телебачення, який заїкається.

«Ця кампанія спрямована на те, щоб привернути увагу громадськості до того, що заїкання — це просто те, як деякі люди говорять», — пояснила вона.

Хоча вчені припускають, що близько 1% населення Великобританії заїкається, опитування YouGov у період з 2018 по 2021 рік показало, що 2-4% населення заявили, що вони заїкаються, припускаючи, що багато хто може приховувати своє заїкання.

Минулого року STAMMA подала петицію за ширше висвітлення проблеми заїкання у ЗМІ.

Розкажіть друзям про новину