Постери по всій Фінляндії оголосили про поєдинок між чоловіком та дружиною на Різдво
03 Січ 2024, 16:31

Постери по всій Фінляндії оголосили про поєдинок між чоловіком та дружиною на Різдво

Кампанія «Silent night, violent night» драматично зобразила домашнє насильство за допомогою символіки нерівного бойового поєдинку.

Фінська гаряча лінія з питань домашнього насильства Nollalinja співпрацювала з креативним агенстством TBWA\Helsinki, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

У той час як більшість людей готувались до різдвяних свят, для багатьох сімей домашнє насильство, на жаль, стає все більшою проблемою. Фінляндія є другим найнебезпечнішим місцем для жінок в Європейському Союзі. Кожна третя жінка протягом життя зазнає насильства з боку партнера.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія включає серію зображень та відео, які використали метафори боксерських поєдинків, щоб показати дисбаланс влади та насильство, яке може статися в домашньому партнерстві.

«Під час свят родини збираються разом, що може призвести до конфліктів. На свята покладається багато очікувань, які можуть перетворитися на розчарування. Також під час свят споживається більше алкоголю, ніж в інший час, що може сприяти ескалації ситуацій», — пояснює Суві Ніпулі з Фінського інституту охорони здоров’я і соціального захисту.

Промовиста назва кампанії «Silent night, violent night» провела паралелі між ідилічним різдвяним сезоном і суворими реаліями домашнього насильства. Кампанія використала cтереотипи боксерського поєдинку та статистичні дані, щоб зобразити боротьбу, з якою стикаються деякі сім’ї.

«Метафори мають велику силу, особливо коли йдеться про складні або табуйовані теми, — каже Джонатан Фанта, старший креативний директор TBWA\Helsinki. — Вони часто можуть допомогти нам побачити або зрозуміти щось, що, як нам здається, ми знаємо на більш глибокому рівні».

Кампанія транслюється по всій Фінляндії протягом усього святкового сезону в друкованих виданнях, соціальних мережах та на радіо.

Розкажіть друзям про новину