12 Лип 2022, 12:00

Пошуки здорових страв і звичок зросли у 65 разів: Pinterest заборонив рекламу про схуднення

Pinterest заявив, що пошукові запити на платформі, що містять слова «схуднення», скоротилися на 20% з того часу, як у липні 2021 року була введена заборона на рекламу про схуднення.

Платформа опублікувала свій Глобальний звіт про нейтральність тіла, в якому йдеться, що пінери натомість приходять у Pinterest у пошуках здорових звичок, а пошуки швидких та здорових страв зросли у 65 разів з середини квітня по середину травня цього року порівняно з тим же періодом у 2021 року, тоді як запити щодо мотивації до здорового харчування за той же період зросли у 13 разів.

Що стосується підвищення впевненості у собі, Pinterest виявив, що:

  • кількість запитів, як змінити своє мислення, зросла на 50%;
  • кількість запитів про те, як стати впевненішим у собі, зросла на 32%;
  • пошуки про позитивне самоствердження зросли вп’ятеро;
  • пошуки про кохання до себе зросли на 36%;
  • пошуки за фразою accept your body зросли втричі;
  • пошуки про бодіпозитив зросли вдвічі.

Для ідей у ​​галузі мистецтва та фотографії, присвячених бодіпозитиву:

  • пошуки естетичних фотографій із бодіпозитивом зросли у сім разів;
  • пошуки бодіпозитивних малюнків зросли вп’ятеро.

Щодо пінерів, що шукають зображення, що представляють себе:

  • кількість пошукових запитів по референсам з пишними тілами зросла вп’ятеро;
  • пошуки моделей з пишним тілом зросли втричі;
  • пошуки андрогінного типу статури зросли на 57%.

Голова відділу політики Pinterest Сара Бромма написала у своєму блозі: «Коли рік тому ми ввели заборону на рекламу для схуднення, ми сподівалися й надалі створювати нашу платформу як безпечне та гостинне середовище, де всі пінери можуть вільно бути тими, хто вони є, незважаючи ні на форми чи розміри тіла. Тепер, через рік, ми бачимо позитивний відгук користувачів, що демонструє справжній вплив такої політики на поведінку та сприйняття в Інтернеті. Ми будемо продовжувати підтримувати та захищати наших користувачів від шкідливої ​​інформації чи контенту, які не відповідають нашій місії та цінностям».

Творець Pinterest Норі Поунсіл додав: «Як творець, Pinterest був постійним у моєму особистому шляху до благополуччя. У міру того, як я ріс, зростала і моя спільнота Pinterest, і в рамках цього зростання я помітив більш істотне зрушення в тому, як пінери, а також мої клієнти реагують на здоров’я в цілому. Дні, які ми звикли зосереджуватись на дотриманні зовнішніх стандартів краси, змінюються практикою самоприйняття, співчуття та благодаті. А за останній рік заборона на рекламу для схуднення в Pinterest створила умови для того, щоб це зрушення стало легшим на платформі».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео