Політична партія використала культовий слоган Snickers для боротьби з дитячою бідністю
18 Лип 2024, 13:08

Політична партія використала культовий слоган Snickers для боротьби з дитячою бідністю

З приходом до влади у Великій Британії нового лейбористського уряду Партія рівності жінок розпочала кампанію, щоб підвищити обізнаність про дитячу бідність і вимагати від новообраного уряду зняти обмеження на виплату допомоги на двох дітей.

Жодна дитина не може розвиватися, коли вона голодна, а зараз третина всіх дітей у Великобританії живуть у бідності, і обмеження допомоги на двох дітей безпосередньо пов’язане з цим, залишаючи 300 000 дітей за межею бідності.

Диджитал-кампанія не використовує політичну мову, натомість говорить мовою реклами продуктів харчування. Кампанія обіграла відомий слоган Snickers «Ти не ти, коли ти голодний», щоб показати труднощі, з якими стикаються сотні тисяч дітей через обмеження допомоги на двох дітей.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія закликає глядачів звернутися до своїх депутатів і вимагати від нового уряду скасувати обмеження на виплату допомоги на двох дітей.

Спільна кампанія завершилась 16 липня, а після цього розпочалась довгострокова кампанія Партії рівності жінок, спрямована на подолання дитячої бідності та скасування ліміту на виплату допомоги на двох дітей.

Розкажіть друзям про новину