З приходом до влади у Великій Британії нового лейбористського уряду Партія рівності жінок розпочала кампанію, щоб підвищити обізнаність про дитячу бідність і вимагати від новообраного уряду зняти обмеження на виплату допомоги на двох дітей.
Жодна дитина не може розвиватися, коли вона голодна, а зараз третина всіх дітей у Великобританії живуть у бідності, і обмеження допомоги на двох дітей безпосередньо пов’язане з цим, залишаючи 300 000 дітей за межею бідності.
Диджитал-кампанія не використовує політичну мову, натомість говорить мовою реклами продуктів харчування. Кампанія обіграла відомий слоган Snickers «Ти не ти, коли ти голодний», щоб показати труднощі, з якими стикаються сотні тисяч дітей через обмеження допомоги на двох дітей.
Кампанія закликає глядачів звернутися до своїх депутатів і вимагати від нового уряду скасувати обмеження на виплату допомоги на двох дітей.
Спільна кампанія завершилась 16 липня, а після цього розпочалась довгострокова кампанія Партії рівності жінок, спрямована на подолання дитячої бідності та скасування ліміту на виплату допомоги на двох дітей.