Південнокорейська мережа мінімаркетів представила снек, який рятує життя
12 Вер 2024, 12:36

Південнокорейська мережа мінімаркетів представила снек, який рятує життя

Снеки можуть врятувати життя.

Агенція Cheil Worldwide та південнокорейська мережа мінімаркетів GS25 представили Lifeguard Snack — снек, який виконує роль рятувального спорядження на воді. Кампанія мала на меті змінити уявлення людей про засоби порятунку на воді, допомогти їм усвідомити, що будь-який предмет, який плаває, може допомогти врятувати життя в надзвичайній ситуації.

У дизайні упаковки чипсів Lifeguard Snack використано колір і форму рятувального буя, який використовують рятувальники. Він має яскраво-помаранчевий колір, ручки з обох боків, щоб його можна було тримати обома руками, та отвір, куди можна протягнути мотузку. На звороті упаковки проілюстровані мультяшні інструкції, щоб будь-хто міг легко зрозуміти, як користуватися Lifeguard Snack.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На розробку Lifeguard Snack у GS25 та Cheil Worldwide пішло чотири місяці. У співпраці з експертами з морських рятувальних служб Lifeguard Snack було протестовано, а також використано для навчання дітей безпеці на воді.

Починаючи з серпня GS25 безкоштовно розповсюджувала снеки Lifeguard Snacks у магазинах, розташованих біля струмків, річок та пляжів.

Розкажіть друзям про новину