Піт Девідсон вибачився від імені Taco Bell за експерименти у сніданках
06 Жов 2022, 14:55

Піт Девідсон вибачився від імені Taco Bell за експерименти у сніданках

Оскільки сніданок є найважливішим прийомом їжі протягом дня, Taco Bell і агентство Deutsch LA об’єдналися з коміком Пітом Девідсоном, щоб вибачитися за незвичні сніданки.

Метт Ян, головний комерційний директор Deutsch LA, каже: «Taco Bell завжди був інноваційним брендом. Але правда в тому, що не всі хочуть сміливих інновацій рано-вранці. Іноді набирати номер 11 до 11:00 може бути трохи важко. Ми хотіли скористатися моментом, щоби визнати це перед нашими фанатами. У минулому ми, можливо, трохи збільшили напругу вранці з нашим меню сніданку».

У новій кампанії, створеній Deutsch LA, кампанія з вибаченнями Taco Bell ожила в кілька етапів, щоб передати, що компанії дуже шкода, і показати, наскільки апетитним і традиційним вже стало меню сніданку. У 30-секундному рекламному ролику під назвою «The Apology» Піт визнав, що Taco Bell «трохи збожеволів від сніданку», і пропонує вранці просте, що заспокоює «Breakfast Crunch Thing».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

30-секундний рекламний ролик The Bell Breakfast з тієї ж творчої лінійки показав, як Піт мріє про чудовий сніданок, перш ніж прокинутися в Taco Bell.

«Мені подобається думати, що я міг бути музою фрази Live Más, і, ймовірно, тому вони попросили мене вибачитися за свої, можливо, занадто екстремальні нововведення вранці», — сказав Піт Девідсон . «Taco Bell надто захопився сьогоднішньою метушнею і забув про людей, яким подобається розважатися вранці смачною та простою їжею».

«У Taco Bell ми завжди стежимо за змінами у поведінці споживачів та шукаємо способи оптимізувати наше меню відповідно до їхніх уподобань. Цей поворот у нашій стратегії сніданку відповідає ранковому менталітету споживачів, наголошуючи на простоті та звичності». — сказав Шон Тресвант, глобальний директор з бренду. «Ця кампанія та наше партнерство з Пітом Девідсоном справді демонструють наш автентичний підхід до сніданку. А реалізація The Bell Breakfast у вибраних ресторанах дає унікальний досвід, що дозволяє нашим шанувальникам по-новому взаємодіяти з брендом».

Що ж, ті самі мрії Піта про «Bell Breakfast» стають реальністю, оскільки Taco Bell трансформує три ресторани в США, щоб занурити фанатів у мрійливий сніданок. Ці поп-ап вікна будуть відчинені з 20 по 23 жовтня у Лас-Вегас-Стріп, Рігвільвілле в Чикаго та на Таймс-сквер у Нью-Йорку.

Розкажіть друзям про новину