Pinterest запустив кампанію про боротьбу з внутрішнім критиком
13 Вер 2022, 13:51

Pinterest запустив кампанію про боротьбу з внутрішнім критиком

Pinterest запустив нову рекламну кампанію, в якій прагне ще більше дистанціюватися від свого коріння в соціальних мережах, представляючи платформу як більш позитивний простір, вільний від суджень та критики, які супроводжують «інші» програми.

Нова кампанія названа «Don’t Don’t Yourself» і спрямована на те, щоб виявити «внутрішніх саботажників», які стримують людей, а Pinterest є «протиотрутою від сумнівів». Кампанія бореться з критиками в головах людей, кидаючи виклик «не можна» енергією та позитивом «роби». За допомогою кампанії Pinterest закликає людей створювати життя, яке вони люблять.

Андреа Маллард, директор з маркетингу Pinterest, прокоментувала: «Ми проводимо до половини нашого часу в мережі, але більше, ніж будь-коли, люди кажуть, що онлайн змушує їх відчувати себе відірваними від себе та своїх інтересів. Наша остання кампанія підкреслює, що Pinterest – це інша сторона Інтернету, де ви можете більше зосередитися на справах, а не на перегляді, де ви можете знайти те, що вам подобається, і забути про лайки, де ви можете планувати своє життя та пробувати що щось нове, вільне від осуду».

У рамках кампанії представлено п’ять роликів, які транслюватимуться у США, Великій Британії та Німеччині на телебаченні та в кінотеатрах за підтримки VOD, OOH, DOOH, соціальних та медіа-партнерств.

У серії роликів розповідається про п’ять різних саботажників, від внутрішнього критика до страху невдачі та думскролінгу, і показано, як Pinterest допомагає героям подолати їх та продовжити створювати життя, яке вони люблять.

Фільми підтримуються зовнішньою та діджитал рекламою, а також фільмами, створеними для соціальних мереж, які наголошують на «не можна», які говорять внутрішні саботажники, і демонструють силу Pinterest, яка допомагає подолати їх. Зовнішня реклама з’являється у ключових місцях великих міст США, Великобританії та Німеччини.

Люсі Джеймсон, співзасновник Uncommon, заявила: «У Uncommon ми хочемо, щоб бренди грали свою роль у найважливіших дискусіях у нашому суспільстві. Одна з таких «великих розмов» стосується токсичності більшої частини Інтернету та того, що з цим робити. Pinterest може допомогти, надавши протиотруту від багатьох хвороб соціальних мереж. Тому що, замість зображення та порівняння, мова йде про ідеї та творчість. Це співтовариство та алгоритм, побудований на діях, а не на осуді. Наша перша кампанія – це перший розділ в історії, який показує, наскільки Pinterest відрізняється від інших платформ. Ми дуже пишаємось тим, що співпрацюємо з ними».

Напередодні Всесвітнього дня психічного здоров’я 10 жовтня Pinterest також представляє в Нью-Йорку експериментальну інсталяцію Escape the Doomscroll with Pinterest, яка бере на себе одного з цих внутрішніх саботажників. Захід пройде 7-9 жовтня.

Розкажіть друзям про новину