Піца Domino’s стала рятівним колом для учасників «Гри в кальмара»
05 Гру 2024, 10:49

Піца Domino’s стала рятівним колом для учасників «Гри в кальмара»

Мережа піцерій Domino’s об’єдналася з Netflix, щоб запропонувати свою Emergency Pizza учасникам «Гра в кальмара» напередодні другого сезону популярного серіалу.

Кобрендова кампанія з Netflix включає два відеоролики, які показують, як Emergency Pizza може бути корисною в іграх з високими ставками у світі «Гри в кальмара».

У першому ролику гравця спіймали на русі в грі «Червоне світло, зелене світло». Однак перед тим, як зустріти свій фатальний кінець, він замовляє піцу, яку доставляють через люк в ігровому полі. Зайвий рух відволікає автоматичну зброю і, зрештою, рятує гравцеві життя.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У другому ролику дівчина-гравець ламає печиво «Дальгона», яке намагається обережно вирізати. Перед тим, як з’являється Рожевий солдат, щоб покарати її, вона замовила Emergency Pizza, яку запропонувала як хабар в обмін на ідеально вирізане печиво і шанс завершити гру.

Крім того, Domino’s стане частиною гри «Squid Game: The Experience» у Нью-Йорку. У захоплюючій грі гравці змагатимуться у п’яти випробуваннях, натхнених серіалом. 12 грудня Domino’s нагородить гравця, який набере найменшу кількість балів у кожній групі, призом у розмірі $500 у вигляді подарункових карток на безкоштовну піцу Emergency Pizza протягом року.

Другий сезон «Гра у кальмара» дебютує 26 грудня.

Розкажіть друзям про новину