Мережа піцерій Domino’s об’єдналася з Netflix, щоб запропонувати свою Emergency Pizza учасникам «Гра в кальмара» напередодні другого сезону популярного серіалу.
Кобрендова кампанія з Netflix включає два відеоролики, які показують, як Emergency Pizza може бути корисною в іграх з високими ставками у світі «Гри в кальмара».
У першому ролику гравця спіймали на русі в грі «Червоне світло, зелене світло». Однак перед тим, як зустріти свій фатальний кінець, він замовляє піцу, яку доставляють через люк в ігровому полі. Зайвий рух відволікає автоматичну зброю і, зрештою, рятує гравцеві життя.
У другому ролику дівчина-гравець ламає печиво «Дальгона», яке намагається обережно вирізати. Перед тим, як з’являється Рожевий солдат, щоб покарати її, вона замовила Emergency Pizza, яку запропонувала як хабар в обмін на ідеально вирізане печиво і шанс завершити гру.
Крім того, Domino’s стане частиною гри «Squid Game: The Experience» у Нью-Йорку. У захоплюючій грі гравці змагатимуться у п’яти випробуваннях, натхнених серіалом. 12 грудня Domino’s нагородить гравця, який набере найменшу кількість балів у кожній групі, призом у розмірі $500 у вигляді подарункових карток на безкоштовну піцу Emergency Pizza протягом року.
Другий сезон «Гра у кальмара» дебютує 26 грудня.