Петперентів обмазали ласощами для тварин у гумористичному ролику
25 Тра 2023, 16:59

Петперентів обмазали ласощами для тварин у гумористичному ролику

Red Roof, бренд петфрендлі економ-готелів, святкує свою 50-ту річницю та Національний місяць домашніх тварин комплексною кампанією, яка винагороджує петперентів, даруючи їм 50+ безкоштовних ночей. Ініціатива #PeopleStayFree, розроблена креативною компанією Acadia, передбачає розіграші та промо в соцмережах протягом травня.

PeopleStayFree стартує із серії онлайн-відео, які показують, як власники домашніх тварин намагаються “втриматися”, обмазуючись арахісовим маслом та собачими ласощами, у той час як їхні собаки мають повну свободу робити все, що їм заманеться. Гумористичні відеоролики публікуються за підтримки платних медіа в TikTok та Instagram. Кожен, хто коментує дописи, має право на перший з подарунків.

«Відео з домашніми улюбленцями є одним з найпопулярніших видів контенту в соціальних мережах, і ми вирішили, що зможемо створити справді цікавий контент, змінивши підхід до теми домашніх улюбленців та їхніх людей в рамках цієї кампанії, – пояснила Паула Ерслі, керівник відділу соціальних стратегій Acadia. – «Stay» – це те, що каже кожен власник собаки, але що собаки ігнорують. Пропонуючи нашим гостям залишитися, як у готелі, так і в цих відеороликах, ми відзначаємо унікальний зв’язок між собаками та їхніми господарями, водночас показуючи, що Red Roof справді шанує ці стосунки».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Талісман Red Roof Luvs Pets, собака Ред Руфус, також є частиною кампанії. Він буде грайливо ловити та тролити інших домашніх тварин та талісманів у TikTok, а також пропонувати безкоштовні ночівлі та призи за першої-ліпшої нагоди.

На додаток до відеороликів на підтримку #PeopleStayFree буде розміщено контент від інфлюенсерів.

«Хоча ми відзначаємо домашніх тварин цілий рік, ми подумали, що було б весело відзначити батьків домашніх тварин, надавши їм можливість залишитися безкоштовно, – пояснила Розалін Рансо, менеджер з діджитал маркетингу Red Roof. – Ця кампанія – це наш спосіб відсвяткувати як 50-річчя компанії, так і Національний місяць домашніх тварин, віддячивши при цьому нашим гостям».

У рамках цієї ініціативи Red Roof пожертвував 250 безкоштовних ночей Американському товариству захисту тварин (ASPCA) на підтримку їхньої критично важливої роботи з надання допомоги в громадах, що постраждали від стихійних лих, та інших зусиль з порятунку життів.

Розкажіть друзям про новину