25 Тра 2023, 16:59

Петперентів обмазали ласощами для тварин у гумористичному ролику

Red Roof, бренд петфрендлі економ-готелів, святкує свою 50-ту річницю та Національний місяць домашніх тварин комплексною кампанією, яка винагороджує петперентів, даруючи їм 50+ безкоштовних ночей. Ініціатива #PeopleStayFree, розроблена креативною компанією Acadia, передбачає розіграші та промо в соцмережах протягом травня.

PeopleStayFree стартує із серії онлайн-відео, які показують, як власники домашніх тварин намагаються “втриматися”, обмазуючись арахісовим маслом та собачими ласощами, у той час як їхні собаки мають повну свободу робити все, що їм заманеться. Гумористичні відеоролики публікуються за підтримки платних медіа в TikTok та Instagram. Кожен, хто коментує дописи, має право на перший з подарунків.

«Відео з домашніми улюбленцями є одним з найпопулярніших видів контенту в соціальних мережах, і ми вирішили, що зможемо створити справді цікавий контент, змінивши підхід до теми домашніх улюбленців та їхніх людей в рамках цієї кампанії, – пояснила Паула Ерслі, керівник відділу соціальних стратегій Acadia. – «Stay» – це те, що каже кожен власник собаки, але що собаки ігнорують. Пропонуючи нашим гостям залишитися, як у готелі, так і в цих відеороликах, ми відзначаємо унікальний зв’язок між собаками та їхніми господарями, водночас показуючи, що Red Roof справді шанує ці стосунки».

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Талісман Red Roof Luvs Pets, собака Ред Руфус, також є частиною кампанії. Він буде грайливо ловити та тролити інших домашніх тварин та талісманів у TikTok, а також пропонувати безкоштовні ночівлі та призи за першої-ліпшої нагоди.

На додаток до відеороликів на підтримку #PeopleStayFree буде розміщено контент від інфлюенсерів.

«Хоча ми відзначаємо домашніх тварин цілий рік, ми подумали, що було б весело відзначити батьків домашніх тварин, надавши їм можливість залишитися безкоштовно, – пояснила Розалін Рансо, менеджер з діджитал маркетингу Red Roof. – Ця кампанія – це наш спосіб відсвяткувати як 50-річчя компанії, так і Національний місяць домашніх тварин, віддячивши при цьому нашим гостям».

У рамках цієї ініціативи Red Roof пожертвував 250 безкоштовних ночей Американському товариству захисту тварин (ASPCA) на підтримку їхньої критично важливої роботи з надання допомоги в громадах, що постраждали від стихійних лих, та інших зусиль з порятунку життів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео