Актор Педро Паскаль привніс свою насолоду життям в нову кампанію пивного бренду Corona від MullenLowe, спираючись на латинське коріння бренду, водночас оновлюючи тему «La Vida Más Fina», щоб вийти за межі пляжу.
Концепція полягає в тому, що «La Vida Más Fina» — це стан душі, а не конкретне середовище, і що споживачі повинні «навчитися відпускати» — залишати стрес позаду — і зробити активний вибір на користь прекрасного життя.
Це проілюстровано в ролику «One Man’s Journey», у якому Паскаль замовляє в барі Corona, а потім вирушає в подорож — частково фантастичну, частково банальну — яка втілює цю ідею відпускання та пошуку радості будь-де.
Також були представлені ролики з Паскалем іспанською мовою.
«Для нас Педро є ідеальним втіленням прекрасного життя — невимушений, доступний, мудрий, але не педантичний, — розповіли Кріс Адамс і Росс Кейвін, креативні директори MullenLowe Los Angeles. — Ми хотіли дозволити Педро бути самим собою. Ми спиралися на притаманну йому позитивність, розкутість і невимушену холоднокровність, щоб показати світові, що прекрасне життя досяжне, і це так само просто, як відпустити і освіжити свою перспективу з крижаною Corona в руці».
«Ми віримо, що кожна Corona символізує оптимістичне відчуття, яке ви відчуваєте, перебуваючи на пляжі, незалежно від того, де ви вирішили ним насолодитися, — сказав Метт Ліндсей, директор з маркетингу Constellation Brands. — Співпраця з таким талантом, як Педро, додала нового виміру нашій кампанії «La Vida Más Fina», ознаменувавши еволюцію в тональності та привнісши свіжий погляд, який, ми сподіваємося, надихне людей відпустити стреси сучасного життя».
Кампанія триватиме протягом літа на платформах, включаючи стримінгові сервіси, ефірне та кабельне телебачення, а також соціальні мережі.