Педро Паскаль закликав відпустити все і насолодитись життям у рекламі Corona
23 Тра 2024, 11:00

Педро Паскаль закликав відпустити все і насолодитись життям у рекламі Corona

Актор Педро Паскаль привніс свою насолоду життям в нову кампанію пивного бренду Corona від MullenLowe, спираючись на латинське коріння бренду, водночас оновлюючи тему «La Vida Más Fina», щоб вийти за межі пляжу.

Новина за темою
Педро Паскаль став бренд-амбасадором Corona

Концепція полягає в тому, що «La Vida Más Fina» — це стан душі, а не конкретне середовище, і що споживачі повинні «навчитися відпускати» — залишати стрес позаду — і зробити активний вибір на користь прекрасного життя.

Це проілюстровано в ролику «One Man’s Journey», у якому Паскаль замовляє в барі Corona, а потім вирушає в подорож — частково фантастичну, частково банальну — яка втілює цю ідею відпускання та пошуку радості будь-де.

Також були представлені ролики з Паскалем іспанською мовою.

«Для нас Педро є ідеальним втіленням прекрасного життя — невимушений, доступний, мудрий, але не педантичний, — розповіли Кріс Адамс і Росс Кейвін, креативні директори MullenLowe Los Angeles. — Ми хотіли дозволити Педро бути самим собою. Ми спиралися на притаманну йому позитивність, розкутість і невимушену холоднокровність, щоб показати світові, що прекрасне життя досяжне, і це так само просто, як відпустити і освіжити свою перспективу з крижаною Corona в руці».

«Ми віримо, що кожна Corona символізує оптимістичне відчуття, яке ви відчуваєте, перебуваючи на пляжі, незалежно від того, де ви вирішили ним насолодитися, — сказав Метт Ліндсей, директор з маркетингу Constellation Brands. — Співпраця з таким талантом, як Педро, додала нового виміру нашій кампанії «La Vida Más Fina», ознаменувавши еволюцію в тональності та привнісши свіжий погляд, який, ми сподіваємося, надихне людей відпустити стреси сучасного життя».

Кампанія триватиме протягом літа на платформах, включаючи стримінгові сервіси, ефірне та кабельне телебачення, а також соціальні мережі.

Розкажіть друзям про новину