Педро Паскаль став бренд-амбасадором Corona
06 Бер 2024, 15:18

Педро Паскаль став бренд-амбасадором Corona

Репер Snoop Dogg більше не очолюватиме кампанію пивного бренду Corona «La Vida Más Fina». Його замінить чилійський актор Педро Паскаль, перша реклама за участю якого з’явиться у травні.

Нова реклама матиме інший тон, оскільки Corona «прагне повернутися до свого коріння як сучасний латиноамериканський бренд».

Реклама «La Vida Más Fina» була запущена у 2020 році лос-анджелеським агентством MullenLowe. У ній Snoop Dogg на білосніжному пляжі роздає поради, як жити прекрасним життям.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Після чудової трирічної співпраці наша платформа Corona рухається в новому творчому напрямку, — сказав представник Constellation Brands, материнської компанії Corona. — Ми дякуємо Snoop за його натхнення та справжньому майстру розслабленого настрою, який втілився в кампанії».

Прихід Паскаля в якості амбасадора бренду збігається з тим, що Corona привертає увагу до того, як латиноамериканці вплинули на культуру. MullenLowe продовжить керувати кампанією.

«Для Corona сучасний латиноамериканець є мінливою аудиторією, амбікультурною і такою, що вільно пересувається як в англомовному, так і в іспаномовному світі, — сказав Сауль Трехо, директор з бренд-маркетингу Corona. — Це визнання того, що латиноамериканці продовжують переосмислювати поняття мейнстриму, впливаючи на їжу, музику та культуру в США. Ми поділяємо спільну спадщину, і «La Vida Más Fina» слугує вираженням нашого навмисного оптимізму та гордості за іспаномовне коріння».

Нова кампанія заохочуватиме людей «досліджувати фундаментальну істину про те, що більшу реалізацію і радість можна знайти практично в будь-чому, просто освіживши свій світогляд і навчившись відпускати».

За словами Corona, Паскаль, який відомий своєю роботою у «Грі престолів», «Мандалорці» та «Останньому з нас», привнесе в кампанію «вишуканий стиль». Актор має активну аудиторію в Інтернеті і став темою численних вірусних тік-токів.

«Я думаю, що креатив навколо Corona завжди був особливим, тому дуже цікаво зануритися в їхнє бачення, — сказав Паскаль. — Стиль життя «La Vida Más Fina», безумовно, має сенс з Corona в руці».

Розкажіть друзям про новину