Педро Паскаль став бренд-амбасадором Corona
06 Бер 2024, 15:18

Педро Паскаль став бренд-амбасадором Corona

Репер Snoop Dogg більше не очолюватиме кампанію пивного бренду Corona «La Vida Más Fina». Його замінить чилійський актор Педро Паскаль, перша реклама за участю якого з’явиться у травні.

Нова реклама матиме інший тон, оскільки Corona «прагне повернутися до свого коріння як сучасний латиноамериканський бренд».

Реклама «La Vida Más Fina» була запущена у 2020 році лос-анджелеським агентством MullenLowe. У ній Snoop Dogg на білосніжному пляжі роздає поради, як жити прекрасним життям.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Після чудової трирічної співпраці наша платформа Corona рухається в новому творчому напрямку, — сказав представник Constellation Brands, материнської компанії Corona. — Ми дякуємо Snoop за його натхнення та справжньому майстру розслабленого настрою, який втілився в кампанії».

Прихід Паскаля в якості амбасадора бренду збігається з тим, що Corona привертає увагу до того, як латиноамериканці вплинули на культуру. MullenLowe продовжить керувати кампанією.

«Для Corona сучасний латиноамериканець є мінливою аудиторією, амбікультурною і такою, що вільно пересувається як в англомовному, так і в іспаномовному світі, — сказав Сауль Трехо, директор з бренд-маркетингу Corona. — Це визнання того, що латиноамериканці продовжують переосмислювати поняття мейнстриму, впливаючи на їжу, музику та культуру в США. Ми поділяємо спільну спадщину, і «La Vida Más Fina» слугує вираженням нашого навмисного оптимізму та гордості за іспаномовне коріння».

Нова кампанія заохочуватиме людей «досліджувати фундаментальну істину про те, що більшу реалізацію і радість можна знайти практично в будь-чому, просто освіживши свій світогляд і навчившись відпускати».

За словами Corona, Паскаль, який відомий своєю роботою у «Грі престолів», «Мандалорці» та «Останньому з нас», привнесе в кампанію «вишуканий стиль». Актор має активну аудиторію в Інтернеті і став темою численних вірусних тік-токів.

«Я думаю, що креатив навколо Corona завжди був особливим, тому дуже цікаво зануритися в їхнє бачення, — сказав Паскаль. — Стиль життя «La Vida Más Fina», безумовно, має сенс з Corona в руці».

Розкажіть друзям про новину