Papa John’s використав перше слово немовлят у кампанії до Дня батька
19 Чер 2023, 11:33

Papa John’s використав перше слово немовлят у кампанії до Дня батька

Перше слово більшості немовлят — «papa»(«тато»). «Papa»… звучить як відомий бренд піци. Саме тому Papa John’s створив кампанію «Baby Coupon».

Діджитал-ідеєю є те, що кампанія заохочує малюків вимовляти частину назви бренду. Таким чином татусі можуть отримати купон на свою улюблену піцу.

Батькам достатньо завантажити в Instagram сторіс зі своєю дитиною, яка каже «тато», позначити бренд і одразу ж отримати купон. Кампанія стартувала тиждень тому до Дня батька і триватиме до кінця місяця.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Для дитини сказати «тато» легше, ніж сказати «мама», — стверджує педіатр Густаво Рівера.

Papa John’s Peru та Fahrenheit DDB скористалися цим і створили Baby Coupon, даруючи татусям подвійний подарунок.

Розкажіть друзям про новину