Освідчення у коханні, валентинки та компліменти: добірка креативів від брендів на День закоханих
14 Лют 2023, 17:18

Освідчення у коханні, валентинки та компліменти: добірка креативів від брендів на День закоханих

Серця, квіти, плюшеві іграшки, листівки із освідченнями у коханні та інше – ці декорації до Дня закоханих заполонили весь світ. До цього визначного дня українські бренди вирішили також привітати українців.

MMR пропонує добірку креативів від брендів:

До Дня закоханих фонд Happy Paw ініціював акцію “Стань Купідоном для тваринки з притулку”, метою якої є прилаштування та допомога безпритульним тваринам, які постраждали від війни. Ефект-маска “Paw Love” рандомно обирає для користувача тварину із Покровська, Сєвєродонецька чи Краматорська, Нікополя або ж Херсона для якої можна стати персональним янголом-Купідоном. Більше коментарів і використань маски — більше шансів, що безхатні коти та собаки знайдуть свою родину. Акція до Дня закоханих ініційована в рамках програми  “Ф-підтримка” Happy Paw та Фокстрот задля допомоги безпритульним тваринам з притулків, які евакуйовались із зони бойових дій або прийняли евакуйованих тварин.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З нагоди Дня закоханих Uklon разом з креативною агенцією IAMIDEA розробили серію відеороликів, у яких показали процес роботи працівників “Відділу Любові” Uklon, де ті вигадують милі приємності під час поїздки, але в результаті розуміють, що часом замість романтичних сюрпризів значно приємніше отримувати знижки, самостійно регулювати вартість поїздки та бути застрахованим під час неї.

Тепер достатньо зробити будь-який платіж у застосунку Приват24, щоб отримати від нього персональний love message.

Ощадбанк також зізнався у коханні своїм клієнтам і розповів, за що він любить українців: за здатність об’єднуватись за складних умов, за те, що втілюють мрії, за відвагу та багато іншого.

«Love is…зарядити всі гаджети, поки він спав», «Love is…не вимагати у нього пароль від його смартфону» говорить COMFY.

«Життя без тебе, як пончик без дірки. Смачно, але не те», «Твої поцілунки так само солодкі, як десерти, коли на дієті» признається у коханні Glovo.

Любов, за версією WOG, – це коли довіряєш мережі АЗК свою автівку в далекі поїздки, коли обираєш найкавовішу каву для зігрівання та заспокоєння чи коли АЗК стає твоїм Пунктом Незламності.

Розкажіть друзям про новину