Old Spice записав дис-трек, щоб надихнути чоловіків пахнути на свій вік
15 Жов 2024, 12:09

Old Spice записав дис-трек, щоб надихнути чоловіків пахнути на свій вік

Old Spice потрясає британський ринок дезодорантів завдяки новій сміливій кампанії, яка допомагає молодим чоловікам виділитися та «пахнути на свій вік».

У співпраці з репером Chip Old Spice виходить на сцену, щоб дати британським чоловікам незалежність, на яку вони заслуговують, і відповідний аромат.

Трек під назвою «Big Man Ting» відображає суть дорослішання та переходу на власний аромат. Використовуючи музику, Old Spice прагне створити бренд, який молоді люди люблять, якому довіряють і який асоціюється у них з виділенням з натовпу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Створена у партнерстві з незалежним креативним агентством Recipe, ця кампанія знаменує важливий момент для бренду — позиціонування Old Spice як британського дезодоранту для «дорослішання», виконаного у притаманному Old Spice «розумно-смішному» стилі.

У світі, де молоді чоловіки часто пахнуть однаково, Old Spice створив дис-трек на звичайні дезодоранти та їхніх користувачів. У ньому Chip доносить важливе послання до хлопців, які все ще пахнуть так, ніби застрягли в школі.

«Big Man Ting» є частиною глобальної місії Old Spice, яка полягає в тому, щоб допомогти чоловікам орієнтуватися в морях мужності, з ароматами парфумерної якості і тривалої свіжості, які дають впевненість бути самим собою.

Кампанія включає двохвилинну пісню з музичним відео, 20- та 6-секундні ролики для TikTok та YouTube, а також зовнішню рекламу у великих містах Великобританії.

Розкажіть друзям про новину