Кейс криптобіржі WhiteBIT за підтримки Національної збірної України з футболу та ексклюзивного дистриб’ютора, мережі супермаркетів АТБ задав нові стандарти на перетині блокчейну, ритейлу та спорту. Гейміфікована кампанія, яка мала на меті органічно збільшити інтерес українців до криптовалют, у результаті залучила до цифрових активів тисячі нових користувачів, захопила емоціями від футболу та поєднала традиційну ритейл-індустрію із криптовалютами.
Механіка залучення: гейміфікація споживчого досвіду
Напередодні цьогорічного Чемпіонату Європи з футболу криптобіржа WhiteBIT хотіла по-особливому підтримати одного зі своїх партнерів — Національну збірну України з футболу. У рамках гейміфікованої кампанії учасники мали можливість купували продукти в магазині на суму понад 400 грн, могли придбати спеціальні футбольні картки із зображенням улюблених гравців Національної збірної та отримували криптобонуси за підтримку наших футболістів.
Кожна картка відкривала можливість зібрати свою команду мрії та зробити крок у світ криптовалюти. Купуючи за символічну вартість картки, користувачі отримували бонусну криптовалюту USDT та доступ до загального призового фонду WhiteBIT до 250 000 USDT. Також власники карток могли насолодитися гейміфікацією, «надаючи силу футболістам» у спеціальній веб-грі та «заряджаючи» їх на удачу.
Усі категорії карток (а їх було три: Звичайні, Легендарні та Епічні) відкривали учасникам доступ до різних привабливих видів бонусів:
- Бонус «Колекціонер» отримували учасники, які зібрали повну колекцію з 28 карток з гравцями Національної збірної України. «Колекціонери» ділили загальний призовий фонд до 250 000 USDT.
- Бонус «Майстер удачі» надавали тим, хто «зловив» найбільшу кількість удачі, активувавши картки одного й того ж гравця кілька разів або «посилюючи удачу» гравця у веб-застосунку гри.
- «Миттєвий бонус» у розмірі 0,5 USDT, який можна було активувати на WhiteBIT, учасники отримували за придбання «епічного пакету».
Вражаючі результати кампанії
Як і очікувалося, дана кампанія мала неймовірні результати. Вона викликала величезний інтерес серед українців, її учасниками стали майже 232 тис. гравців. Успішно зібрати повний набір футбольних карток вдалося 15 000 учасникам, кожен з них отримав спеціальний бонус у розмірі 5 USDT.
Під час цієї кампанії різко зросла популярність магазинів АТБ та кількість завантажень їх застосунку. У період цього кейсу мобільний застосунок АТБ піднявся на 4 місце в категорії «Топ безкоштовних додатків».
Не буде перебільшенням сказати, що ця кампанія швидко перетворилася на загальнонаціональний феномен. Клієнти займали черги біля магазинів АТБ з самого ранку, щоб першими придбати картки. Тисячі людей ділилися своїм досвідом у соціальних мережах, перетворюючи колекціонування карток на вірусний челендж. На платформі TikTok з’являлися відео, де люди купували велику кількість карток, ділилися лайфхаками для швидшої активації криптобонусів та змагалися в тому, щоб «посилити» своїх цифрових футболістів. Масовий азарт не обмежився соціальними мережами. Народне захоплення поширилося і на тренди в Google та AppStore, де кампанія стала однією з найпопулярніших пошукових тем.
Цей кейс отримав багатомільйонні охоплення, які забезпечили онлайн та офлайн комунікаційні канали. Понад 20 млн глядачів були залучені через телевізійну рекламу. Ще 2,7 мільйона показів отримали завдяки інфлюенсерам. Серед каналів цифрового маркетингу також використовували рекламу з оплатою за клік, соціальні мережі, email-кампанії, просування на YouTube та PR-активності. Загальне охоплення у діджитал-каналах склало 9 млн осіб.
Кампанія WhiteBIT за підтримки ексклюзивного дистрибютора мережі супемаркетів АТБ та Національної збірної України показала, як бізнеси можуть стимулювати зростання через креативність і стратегічні партнерства. Криптобіржа WhiteBIT не зупиняється на українському масштабі. У компанії не виключають, що даний кейс у майбутньому може бути адаптований з іншими ритейл-гравцями на іноземних ринках, щоб запропонувати захопливий і незабутній досвід із цифровими активами максимальній кількості своїх клієнтів.