Обрі Плаза та Ден Леві перевірили свої навички вимови назви бренду Loewe у гумористичному ролику
02 Кві 2024, 10:48

Обрі Плаза та Ден Леві перевірили свої навички вимови назви бренду Loewe у гумористичному ролику

Навіть якщо хтось не є фанатом фільму «Диявол носить Прада», нова кампанія бренду Loewe «Decades of Confusion» має його вразити. Зазвичай модні кампанії не такі веселі і дуже рідко вони НЕ сприймають себе серйозно.

Decades of Confusion — це орфографічний жарт, побудований на тому, що мало хто вимовляє Loewe правильно. Це було запозичено зі сцени у фільмі «Диявол носить Прада».

У фільмі знялися актор Ден Леві та Обрі Плаза, у якому Плаза ніяк не може вимовити назву бренду Loewe. Обидві зірки з’являються в різних вбраннях Loewe із 1971, 1986, 1995 і 2004 років.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ідея має соціальний хіт у своїй ДНК, і 52 000 підписників Loewe повинні допомогти цьому статися.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео