02 Кві 2024, 10:48

Обрі Плаза та Ден Леві перевірили свої навички вимови назви бренду Loewe у гумористичному ролику

Навіть якщо хтось не є фанатом фільму «Диявол носить Прада», нова кампанія бренду Loewe «Decades of Confusion» має його вразити. Зазвичай модні кампанії не такі веселі і дуже рідко вони НЕ сприймають себе серйозно.

Decades of Confusion — це орфографічний жарт, побудований на тому, що мало хто вимовляє Loewe правильно. Це було запозичено зі сцени у фільмі «Диявол носить Прада».

У фільмі знялися актор Ден Леві та Обрі Плаза, у якому Плаза ніяк не може вимовити назву бренду Loewe. Обидві зірки з’являються в різних вбраннях Loewe із 1971, 1986, 1995 і 2004 років.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Ідея має соціальний хіт у своїй ДНК, і 52 000 підписників Loewe повинні допомогти цьому статися.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео