Обрі Плаза та Ден Леві перевірили свої навички вимови назви бренду Loewe у гумористичному ролику
02 Кві 2024, 10:48

Обрі Плаза та Ден Леві перевірили свої навички вимови назви бренду Loewe у гумористичному ролику

Навіть якщо хтось не є фанатом фільму «Диявол носить Прада», нова кампанія бренду Loewe «Decades of Confusion» має його вразити. Зазвичай модні кампанії не такі веселі і дуже рідко вони НЕ сприймають себе серйозно.

Decades of Confusion — це орфографічний жарт, побудований на тому, що мало хто вимовляє Loewe правильно. Це було запозичено зі сцени у фільмі «Диявол носить Прада».

У фільмі знялися актор Ден Леві та Обрі Плаза, у якому Плаза ніяк не може вимовити назву бренду Loewe. Обидві зірки з’являються в різних вбраннях Loewe із 1971, 1986, 1995 і 2004 років.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ідея має соціальний хіт у своїй ДНК, і 52 000 підписників Loewe повинні допомогти цьому статися.

Розкажіть друзям про новину