Бразильський молочний бренд Piracanjuba об’єднався з організацією з пошуку людей Mães da Sé Association, щоб запустити кампанію «Desaparecidos», яка використовує штучний інтелект для відтворення облич людей, які десятиліттями вважалися зниклими безвісти.
Натхнений ініціативою 1980-х років у Сполучених Штатах, коли фотографії зниклих безвісти друкували на коробках з молоком, ця модернізована версія використовує нові технології, щоб підвищити шанси їх знайти.
Ця копітка робота передбачає аналіз особливостей, оцінку наслідків старіння та створення правдивого зображення того, як ці зниклі безвісти виглядали б сьогодні. Потім кожен оновлений портрет надрукували на картонних коробках з-під молока Piracanjuba разом із останнім відомим місцезнаходженням людини та орієнтовним віком.
Метою цієї ініціативи є максимізація видимості зниклих безвісти, одночасно підвищуючи обізнаність про масштаби цієї проблеми. Мільйони коробок з-під молока з цими зображеннями розповсюджуються по всій країні, забезпечуючи більшу видимість кожного зареєстрованого випадку.
Кампанія, запущена в жовтні 2024 року, не обмежується одноразовою акцією. Вона планує регулярно додавати нові портрети, зосереджуючись на дітях, які зникли безвісти більше п’яти років тому.