Обличчя зниклих безвісти зʼявилися на пакованні бразильського бренду молока
18 Лют 2025, 12:57

Обличчя зниклих безвісти зʼявилися на пакованні бразильського бренду молока

Бразильський молочний бренд Piracanjuba об’єднався з організацією з пошуку людей Mães da Sé Association, щоб запустити кампанію «Desaparecidos», яка використовує штучний інтелект для відтворення облич людей, які десятиліттями вважалися зниклими безвісти.

Натхнений ініціативою 1980-х років у Сполучених Штатах, коли фотографії зниклих безвісти друкували на коробках з молоком, ця модернізована версія використовує нові технології, щоб підвищити шанси їх знайти.

Ця копітка робота передбачає аналіз особливостей, оцінку наслідків старіння та створення правдивого зображення того, як ці зниклі безвісти виглядали б сьогодні. Потім кожен оновлений портрет надрукували на картонних коробках з-під молока Piracanjuba разом із останнім відомим місцезнаходженням людини та орієнтовним віком.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Метою цієї ініціативи є максимізація видимості зниклих безвісти, одночасно підвищуючи обізнаність про масштаби цієї проблеми. Мільйони коробок з-під молока з цими зображеннями розповсюджуються по всій країні, забезпечуючи більшу видимість кожного зареєстрованого випадку.

Кампанія, запущена в жовтні 2024 року, не обмежується одноразовою акцією. Вона планує регулярно додавати нові портрети, зосереджуючись на дітях, які зникли безвісти більше п’яти років тому.

Розкажіть друзям про новину