Обличчя Девіда Бекхема прибрали з реклами Stella Artois
22 Бер 2024, 17:40

Обличчя Девіда Бекхема прибрали з реклами Stella Artois

Бренд пива Stella Artois, який минулого тижня випустив глобальний телевізійний ролик з Девідом Бекхемом, також запустив веселу диджитал та зовнішню кампанію за участю футбольної зірки.

Новина за темою
Ролик показав, що пиво Stella Artois варте більшого, ніж зустріч з Девідом Бекхемом

У зовнішній рекламі немає обличчя Бекхема — лише його впізнавані, сильно татуйовані руки, щоб глядачі могли зосередитися на продукті.

«Представляємо нове обличчя Stella Artois, — йдеться в рекламі. — На жаль, його обличчя трохи відволікає увагу».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була створена агентством Gut Miami.

Реклама з’явилась в інтернеті, а також на Таймс-сквер. Зображення були випущені раніше, ніж телевізійні ролики, тож вони також виконували функцію тизерної кампанії.

Пізніше Stella Artois додала зображення обличчя Бекхема. «Його рука була такою гарною моделлю, що ми вирішили прорекламувати і його», — написав бренд в Instagram.

Розкажіть друзям про новину