Бренд пива Stella Artois, який минулого тижня випустив глобальний телевізійний ролик з Девідом Бекхемом, також запустив веселу диджитал та зовнішню кампанію за участю футбольної зірки.
У зовнішній рекламі немає обличчя Бекхема — лише його впізнавані, сильно татуйовані руки, щоб глядачі могли зосередитися на продукті.
«Представляємо нове обличчя Stella Artois, — йдеться в рекламі. — На жаль, його обличчя трохи відволікає увагу».
Кампанія була створена агентством Gut Miami.
Реклама з’явилась в інтернеті, а також на Таймс-сквер. Зображення були випущені раніше, ніж телевізійні ролики, тож вони також виконували функцію тизерної кампанії.
Пізніше Stella Artois додала зображення обличчя Бекхема. «Його рука була такою гарною моделлю, що ми вирішили прорекламувати і його», — написав бренд в Instagram.