Лицо Дэвида Бекхэма убрали из рекламы Stella Artois
22 Мар 2024, 17:40

Лицо Дэвида Бекхэма убрали из рекламы Stella Artois

Бренд пива Stella Artois, який минулого тижня випустив глобальний телевізійний ролик з Девідом Бекхемом, також запустив веселу диджитал та зовнішню кампанію за участю футбольної зірки.

Новость по теме
Ролик показал, что пиво Stella Artois стоит большего, чем встреча с Дэвидом Бекхэмом

У зовнішній рекламі немає обличчя Бекхема — лише його впізнавані, сильно татуйовані руки, щоб глядачі могли зосередитися на продукті.

«Представляємо нове обличчя Stella Artois, — йдеться в рекламі. — На жаль, його обличчя трохи відволікає увагу».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія була створена агентством Gut Miami.

Реклама з’явилась в інтернеті, а також на Таймс-сквер. Зображення були випущені раніше, ніж телевізійні ролики, тож вони також виконували функцію тизерної кампанії.

Пізніше Stella Artois додала зображення обличчя Бекхема. «Його рука була такою гарною моделлю, що ми вирішили прорекламувати і його», — написав бренд в Instagram.

Расскажите друзьям про новость