22 Мар 2024, 17:40

Лицо Дэвида Бекхэма убрали из рекламы Stella Artois

Бренд пива Stella Artois, який минулого тижня випустив глобальний телевізійний ролик з Девідом Бекхемом, також запустив веселу диджитал та зовнішню кампанію за участю футбольної зірки.

Новость по теме
Ролик показал, что пиво Stella Artois стоит большего, чем встреча с Дэвидом Бекхэмом

У зовнішній рекламі немає обличчя Бекхема — лише його впізнавані, сильно татуйовані руки, щоб глядачі могли зосередитися на продукті.

«Представляємо нове обличчя Stella Artois, — йдеться в рекламі. — На жаль, його обличчя трохи відволікає увагу».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія була створена агентством Gut Miami.

Реклама з’явилась в інтернеті, а також на Таймс-сквер. Зображення були випущені раніше, ніж телевізійні ролики, тож вони також виконували функцію тизерної кампанії.

Пізніше Stella Artois додала зображення обличчя Бекхема. «Його рука була такою гарною моделлю, що ми вирішили прорекламувати і його», — написав бренд в Instagram.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео