Наприкінці грудня вийшов очікуваний сиквел детектива 2019 року «Ножі наголо». Стримінговий гігант Netflix викупив права на наступні дві частини за $450 млн — і явно не прогадав. Майже впевнені, що ви вже встигли подивитися прем’єру та поділитися враженнями від перегляду зі своїми близькими.
А для тих, кого, окрім сюжетних поворотів, цікавить, бюджети яких брендів залучив Netflix до виробництва «Ножів наголо: Скляна цибуля», пропонуємо переглянути цей матеріал із добіркою продакт плейсменту з фільму.
Нове відео
23 Кві 2024
- Бренд джину Раяна Рейнольдса створив пляшку, натхненну Дедпулом
- 11% українців вважають себе некомпетентними у виявленні фейків: дослідження
- Ґарфілд повернувся для реклами страховки для домашніх тварин
- Іммануїл Кант став молодим Instagram-інфлюенсером
- Олександра Погоріла: 5 ключових комунікаційних трендів 2024 року
- Євген Клопотенко та інклюзивна пекарня закликали українців підвісити паски для мешканців прифронтових територій
- У соцмережах поширюються потайки зняті відео із жительками Англії у коротких сукнях
- Ролики з промовами путіна, Ердогана та Мадуро розповіли про втрату демократії та свободи слова