Наприкінці грудня вийшов очікуваний сиквел детектива 2019 року «Ножі наголо». Стримінговий гігант Netflix викупив права на наступні дві частини за $450 млн — і явно не прогадав. Майже впевнені, що ви вже встигли подивитися прем’єру та поділитися враженнями від перегляду зі своїми близькими.
А для тих, кого, окрім сюжетних поворотів, цікавить, бюджети яких брендів залучив Netflix до виробництва «Ножів наголо: Скляна цибуля», пропонуємо переглянути цей матеріал із добіркою продакт плейсменту з фільму.
21 Січ 2025
- Balenciaga випустила власну ігрову консоль
- Чому важливо інтегрувати SEO у загальну маркетингову стратегію
- Олена Самойленко стала СЕО комунікаційного холдингу BetterSvit
- #NoBuy2025: у TikTok з’явився тренд, який закликає відмовитися від зайвих покупок
- «Він повернувся»: Time представив обкладинку на честь інавгурації Трампа
- Для чоловіків створили прозору кепку, яка дозволяє хизуватися новою стрижкою
- Корова з ірокезом та панки: бренд сухих сніданків показав «бунтарські» методи створення пластівців
- Українські креаторки запрошують на онлайн-сесію з кращими європейськими кейсами ADCE Awards 2024