Наприкінці грудня вийшов очікуваний сиквел детектива 2019 року «Ножі наголо». Стримінговий гігант Netflix викупив права на наступні дві частини за $450 млн — і явно не прогадав. Майже впевнені, що ви вже встигли подивитися прем’єру та поділитися враженнями від перегляду зі своїми близькими.
А для тих, кого, окрім сюжетних поворотів, цікавить, бюджети яких брендів залучив Netflix до виробництва «Ножів наголо: Скляна цибуля», пропонуємо переглянути цей матеріал із добіркою продакт плейсменту з фільму.
21 Гру 2024
20 Гру 2024
- Партнерська й ефективна взаємодія: підсумки дискусії про правила тендерів на креативні ідеї
- McDonald’s перетворив свої страви на роботів з аніме «Євангеліон»
- Актуальна тема та підготовка спікера: як організувати корисне та успішне інтерв’ю
- 52 млн грн на ЗСУ та 1,5 тонни корму для безпритульних тварин: щотижневий дайджест добрих справ
- Cанта-Клаусу надіслали лист із закликом відмовитись від глютену на Різдво
- «Сила духу, загартована в бою»: українська агенція створила айдентику для спортивних змагань серед ветеранів
- Українська промислова компанія випустила календар-витинанку