Наприкінці грудня вийшов очікуваний сиквел детектива 2019 року «Ножі наголо». Стримінговий гігант Netflix викупив права на наступні дві частини за $450 млн — і явно не прогадав. Майже впевнені, що ви вже встигли подивитися прем’єру та поділитися враженнями від перегляду зі своїми близькими.
А для тих, кого, окрім сюжетних поворотів, цікавить, бюджети яких брендів залучив Netflix до виробництва «Ножів наголо: Скляна цибуля», пропонуємо переглянути цей матеріал із добіркою продакт плейсменту з фільму.
03 Гру 2024
- Українська ОТТ-платформа презентувала оновлену айдентику
- KFC випустив власну версію «Jingle Bells»
- Телемагазин повертається: KSENIASCHNAIDER та бренд косметики презентували колаборацію у стилі 2000-х
- McDonald’s представив святкове меню на честь Грінча
- Як повинні виглядати ефективні комунікації сайтів для стартапів: добірка найкращих світових прикладів
- Світові витрати у святковий сезон 2024 року сягнуть $240,8 млрд: дослідження
- Український телеканал випустив ролик-маніфест на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями
- monobank та український ювелірний бренд створили колекцію золотих та срібних монокарток