Новий чат-бот допоможе запланувати свій останній пост після смерті
07 Лис 2022, 13:13

Новий чат-бот допоможе запланувати свій останній пост після смерті

Новий чат-бот Post Mortem Post допоможе підготувати останнє повідомлення користувача, яке надихатиме на благодійність його друзів, родичів і всіх, хто відвідає профіль.

Завдяки цьому останній пост користувача у Facebook буде не випадковим, а матиме цінність і приноситиме користь.

Спроектувала та розробила чат-бот IT-компанія Master of Code Global, заснована в Черкасах. Проджект-менеджером проєкту була українка Дар’я Виноградіна.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Як налаштувати свій останній пост у Facebook?
  1. На сторінці Post Mortem Post у Facebook натиснути кнопку “Надіслати повідомлення” та розпочати розмову з чат-ботом.
  2. Чат-бот запропонує обрати контакт спадкоємця (legacy contact), який зможе приймати рішення щодо профілю Facebook після смерті.
  3. Далі чат-бот запропонує обрати благодійну організацію (Gilda’s Toronto, що підтримує хворих на рак, стала першою організацію, яка взяла участь у ініціативі. Список розшириться).
  4. Чат-бот згенерує відео, яке можна переслати у месенджері користувачу-спадкоємцю, щоб він зміг опублікувати його від імені автора сторінки після його смерті.
Ми спроектували та розробили рішення, що охоплює процес вибору людини, яка буде керувати пам’яттю про користувача у Facebook після його смерті, і створює фандрейзингову публікацію для збору коштів на благодійність. Дякуємо Meta та агенції Juniper Park \ TBWA за те, що довірили нам створити таке важливе рішення.
Аманда Стівенс
Director of Conversation Design у Master of Code Global

Розкажіть друзям про новину