26 Тра 2023, 12:03

«Нові навички — нові професії»: Мінцифри запустило соціальну рекламу для Дія.Освіта

«За новими поворотами є нове життя», — мовиться у відеоролику, знятому до запуску національної едьютейнмент-платформи актуальних знань і навичок Дія.Освіта. Ідея соціальної реклами полягає в тому, що кожен і кожна може вдосконалити свої навички, змінити фах або ж зовсім почати з нуля — і в цьому допоможе Дія.Освіта.

Для українців зміни стали невід’ємною частиною буденного життя. Іноді вони очікувані чи заплановані, часом — вимушені й непередбачувані. Щонайменше п’ять мільйонів українців втратили роботу чи домівку через бойові дії і зараз шукають нові можливості. Платформа дозволить вимушеним переселенцям та всім охочим безоплатно здобути актуальні знання та розвинути навички в інклюзивному форматі. Дія.Освіта — це можливість зробити крок назустріч новій професії, можливість знову повірити в себе.

Оновлена платформа містить 50 нових освітніх серіалів та 50 інтерактивних симуляторів. Матеріали зняті про професії, які користуються найбільшим попитом на ринку праці. Симулятори — це абсолютно новий формат навчання, де користувачу пропонують зануритися у звичайний робочий день спеціаліста та самостійно виконати реальні робочі завдання. Симулятори є логічним продовженням освітніх серіалів, тому рекомендуємо проходити їх парами.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Наразі оновленій платформі Дія.Освіта лише тиждень — онлайн-презентація відбулася 17 травня. А втім, результати вказують на потрібність такого майданчика:

  • 65 000 нових відвідувачів 
  • 15977 реєстрацій
  • Створено 2989 персональних серіалів
  • Розпочато 2918 симуляторів

Найпопулярнішими освітніми серіалами стали:

На виробництво соціальної реклами не витрачено коштів з державного бюджету. Режисер рекламного ролику — Анастасія Ковальчук, втілено — HOLST Films.

Впевнені: спонтанні зміни нерідко призводять до найкращих рішень у житті, потрібно лише дати собі час.

Національну платформу Дія.Освіта оновлено з ініціативи Міністерства цифрової трансформації за підтримки Google.org та Фонду Східна Європа.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео