«Нові навички — нові професії»: Мінцифри запустило соціальну рекламу для Дія.Освіта
26 Тра 2023, 12:03

«Нові навички — нові професії»: Мінцифри запустило соціальну рекламу для Дія.Освіта

«За новими поворотами є нове життя», — мовиться у відеоролику, знятому до запуску національної едьютейнмент-платформи актуальних знань і навичок Дія.Освіта. Ідея соціальної реклами полягає в тому, що кожен і кожна може вдосконалити свої навички, змінити фах або ж зовсім почати з нуля — і в цьому допоможе Дія.Освіта.

Для українців зміни стали невід’ємною частиною буденного життя. Іноді вони очікувані чи заплановані, часом — вимушені й непередбачувані. Щонайменше п’ять мільйонів українців втратили роботу чи домівку через бойові дії і зараз шукають нові можливості. Платформа дозволить вимушеним переселенцям та всім охочим безоплатно здобути актуальні знання та розвинути навички в інклюзивному форматі. Дія.Освіта — це можливість зробити крок назустріч новій професії, можливість знову повірити в себе.

Оновлена платформа містить 50 нових освітніх серіалів та 50 інтерактивних симуляторів. Матеріали зняті про професії, які користуються найбільшим попитом на ринку праці. Симулятори — це абсолютно новий формат навчання, де користувачу пропонують зануритися у звичайний робочий день спеціаліста та самостійно виконати реальні робочі завдання. Симулятори є логічним продовженням освітніх серіалів, тому рекомендуємо проходити їх парами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наразі оновленій платформі Дія.Освіта лише тиждень — онлайн-презентація відбулася 17 травня. А втім, результати вказують на потрібність такого майданчика:

  • 65 000 нових відвідувачів 
  • 15977 реєстрацій
  • Створено 2989 персональних серіалів
  • Розпочато 2918 симуляторів

Найпопулярнішими освітніми серіалами стали:

На виробництво соціальної реклами не витрачено коштів з державного бюджету. Режисер рекламного ролику — Анастасія Ковальчук, втілено — HOLST Films.

Впевнені: спонтанні зміни нерідко призводять до найкращих рішень у житті, потрібно лише дати собі час.

Національну платформу Дія.Освіта оновлено з ініціативи Міністерства цифрової трансформації за підтримки Google.org та Фонду Східна Європа.

Розкажіть друзям про новину